The Ghost Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Glemte å nevne at dette er om pakken veier under 350gr totalt, men tror at 2gb er safe og er nokså sikker på at 4gb går under 350gr ...... Har en lignenes pakke med ram (samme måte som supertalent brikkene er innpakket) kan måle vektra på den og se om det går men blir ca. Edit: fikk 40gr pr. brikke med inpakkning uten konvolutt så det går nok bra Endret 3. november 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Er nødt til å vite iløpet av dagen om dre skal ha vanlig forsendelse eller forsikret, da jeg må bestille frimerkene så vi slipper å vente på dem når pakkene fra USA alt har kommet :S Har fraktet ram i posten før og jeg har aldri opplevd at det har blitt noe borte eller skada. Bestiller via internett da jeg trenger 80 frimerker og da får jeg 7.5% på dem iforhold til vanlig pris så det blir ca. 6.60,- pr. frimerek og det kreves 4 stk pr. pakke Altså 35.55,- for frakten blir det Endret 3. november 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg har sendt deg som sagt 470... holder det til fakt og? Jeg tar en vanlig forsendelse Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Etter utregning nå som alle prisene sitter blir det akkurat 430,88,- for 1 set/kit med vanlig post forsendelse fra meg om jeg kjøper over 50 frimerker, gjør jeg ikke det fordi mange skal ha pakken sendt med forsikring blir det litt dyrere da frimerkene vil koste 7.5% mer .... Alt av priser før nå har vært ca. priser (gjort utregninger, men har ikek hatt helt nøyaktige tall å gå etter), men nå er det satt og det blir 430,88,- med moms og frakt helt hjem til postkassen deres ... Edit: Siden set/kit 2 går under samme frakt fra meg blir det 395,33,- for andre set/kit. Om neon føler de har betalt får mye så si ifra skal jeg føre tilbake det dere evnt. har overbetalt så fort pengene komemr inn på konto. Endret 3. november 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
rodge1970 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det høres bra ut! Overfører 900,- for 2 sett jeg da Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg satte over 910, så da tar jeg gjerne med forsikring og boblekonvolutt, og stort sett det som måtte passe innenfor prisen. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Den er grei tore Men de som ikke sier ifra at de skal ha forsikret pakke innen søndag 20:00 får det i vanlig boblekonvolutt. PS forsikret pakke er dyrere, så da kan det hende dere må betale meg mer kommer helt ann hvor mye dere alt har ført over Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 jaja.. blir mye godteri på deg da Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 jaja.. blir mye godteri på deg da Blir nok evnt. å sette på spare konto'n til bil og førerkort Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 thats the spirit hehe. Da vet jeg hevrtfall at penga mine går til noe allright Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Overførte 470,- nå.Du får avgjøre selv om det blir nok til forsikret sending ghost.Du bør vel ha litt til snop også,etter den fine innsatsen din med disse brikkene Edit:Ok,ser nå at forsikret sending blir ca 50,- Send meg brikkene i boblekonvolutt du. Endret 3. november 2007 av lucky666 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Send meg mine brikker samtidig som hovedkortet... Overfører 600 i løpet av kvelden, og resten når jeg har fått lønning... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Da er penger for 4 brikker overført La oss satse på at alt går i orden! Endret 3. november 2007 av Nizzen Lenke til kommentar
Dr.lift Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Seter inn 900.- i morgen søndag og send dem med bobler post hvis det er noe igjen noen $$$ . Lenke til kommentar
haalo Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Vil helst ha forsikret pakke. Setter over penger på søndag eller mandag. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Boble post...ingen forsikkring Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 haalo hadde vært supert om du kunen tatt det på søndag ikke mandag Lenke til kommentar
haalo Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 haalo hadde vært supert om du kunen tatt det på søndag ikke mandag Ok, det kan jeg nok få til. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 henger meg på denne tråden i tilfelle senere tilbud:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Da var 600,- overført til spøkelset, resten kommer når jeg får pengene fra sjefen... (regner med at de detter inn på konto i løpet av uka...) Jeg har en egen avtale med spøkelset angående pengene, det vil ikke bli forsinkelser på deres bestillinger hvis jeg får pengene sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå