Mildir Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Som topic sier, når kommer dette spillet til butikkhyllene i Norge? Ifølge gamer.no så kommer det i 2. kvartal 2008, men på tothegame.com så står det at det kommer 30. November. Så hvilken av dem er det? Gleder meg som en unge til det, siden jeg elsket star wars: Jedi Academy. Endret 2. november 2007 av Mildir Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Tror nok den 2008 datoen er korrekt. Hadde nok vært litt mer oppstyr rundt det hadde det komt ut denne måneden. Men gleder meg og til det spillet. Jedi Academy var et GLIMRENDE spill. Etter å ha sett demonstrasjoner av hva spillmotoren deres kan gjøre så er dette spillet veldig spenende for min del. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Stemte det ja, etter litt googling så kom jeg til gamespot, hvor jeg leste en artikkel om utsettelsen til _april_ 2008 :\ http://www.gamespot.com/ps3/action/starwar...amp;mode=recent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå