Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama har sex med en annen jente...(!)

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

En ting som er gjenganger i slike tråder, er jaja gullfugelen er skutt, kjør på, dette hadde tent meg til hundre osv

Men tror nok minst 90% av dere, ikke aner hvordan det er å være i en utroskapsituasjon.

Og mange av dere som sier slikt, kommer sikkert til å få føle utroskap på kroppen selv også en gang. Og da slik som trådstarter her "har ett tilbud", jeg tror nok mange av dere kommer til å tenke dere om noen ganger selv også.

Men ja selv mener jeg trådstarter har vært "noe" heldig i denne situasjonen, men dog. Men som nevnt tidligere her, utroskap er utroskap.

Og det som IgniZtion sier innlegg 53, mener jeg er ett godt svar. Så tenke deg nøye om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lasse_*

men hallo da!! alle sammen!

hvis hun tenner på ei kvinne, har kvinnen som INGEN menn kan gi henne.

hvis hun tenner på en annen mann har den mannen noe som den andre mannen ikke kan ti henne.

dette er GREIT! du har aldri sjanse for å bli kvinne uansett, så du kan ikke gjøre noe med det uansett! det eneste du kan gjøre er å snakke ut om det. ikke hevn deg! IKKE gå til ei annen kvinne.. ikke gjør det. da sløser du en god sjanse om å få sex med 2 bifile, veit du!

Lenke til kommentar

hvis hun tenner på en annen mann har den mannen noe som den andre mannen ikke kan ti henne.

dette er GREIT! du har aldri sjanse for å bli kvinne uansett, så du kan ikke gjøre noe med det uansett! det eneste du kan gjøre er å snakke ut om det. ikke hevn deg! IKKE gå til ei annen kvinne.. ikke gjør det. da sløser du en god sjanse om å få sex med 2 bifile, veit du!

Da kunne hun vell sagt det til han isteden for og gå bak ryggen hans i alle fall.

Lenke til kommentar

Det er ikke greit å lyve. Det er ikke greit å gjøre ting bak ryggen til kjæresten sin. Og personlig, så mener jeg det ikke er greit å være utro - uansett.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hmm... Selv ville jeg blitt såret om kjæresten min fant det for godt å rote med noen andre. Uansett om det var en gutt, eller en jente. Godt mulig at tanken ville "pirret" meg litt, men han hadde fremdeles gjort noe bak ryggen min. Da ville det vært mye bedre om han hadde snakket med meg om det først. Men uansett ville jeg nok aldri klart å leve med en som valgte andre, framfor meg...

mrbjoern :)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Jeg er jente selv, og har type. Jeg har sex med venninnen min i ny og ne, og jeg ser på det helt annerledes enn å ha intim forhold med typen min. Når jeg gjør det med kjæresten min er det pur kjærlighet, å bli penetrert er jo fantastisk ;)

Men når jeg og venninnen min holder på, er det for sex, og vennskap! Det er deilig og vi vet punktene våres, selvsagt siden vi begge er jenter. Hun gir meg noe typen min ikke kan, ja.

Selvsagt er det jo utroskap på ett vis, men jeg tror det kommer ann på, typen min synes det er OK. Men jeg kunne aldri tenke meg at han ble med!

Dette er noe f***** up greier ass... Det ER utroskap, men det finnes flere nyanser i forhold til hva utro er :-))

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Har et lite tips for og hevne seg, med litt nytelse, slik at hun blir såret.

Si JA til trekant!

Pul KUN veninna hennes, gi faen i dama de!

Skyv dama de vekk under akten, og vis henne hva du er god til! :new_woot:

Er det bankers at den andre jenta også er bifil? Hehe, er jo langtfra sikkert at det er ok å knulle på henne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...