Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama har sex med en annen jente...(!)

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

*snip*

så hvis hun er utro med en gutt er det grunn til å slå opp mens hvis hun er utro med ei jente er det en mulighet til å ha trekant mener du?

Ja, du ser jo hvordan det er gått med trådstarter.

Ikke nødvendigvis bare det jeg mener, det er i utgangspunktet bedre å ferske dama si med en annen dame, enn en annen gutt. Det kan være sårende, men det er uansett bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

siste nytt fra felten :-)

jeg tok det opp med henne i går kveld og hun innrømmet alt sammen, eller dvs hun inrømmet at de hadde hatt sex denne ene gangen, men at de bare hadde snakket om det men mest på tull tidligere. Hun sa likevel at det hadde vært noe "i luften" de siste månedene, noe som kanskje kan forklare mistanken min...

I følge henne var det ikke noe følelser i dette for noen av dem men at det hadde vært mer for å utforske det. Hun innrømmet at hun hadde likt det veldig godt, at det var spennende og at de hadde snakket om å gjøre det igjen men da kanskje med meg også.

Jeg fikk altså en slags invitasjon til å bli med på dette nå, men er fremdeles veldig usikker på alt sammen nå. Hva gjør jeg??

Stian

"Hva gjør jeg??"

Er det noe å lure på?

Kjør på! :new_woot:

Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis bare det jeg mener, det er i utgangspunktet bedre å ferske dama si med en annen dame, enn en annen gutt. Det kan være sårende, men det er uansett bedre.

hadde jeg vært sammen med ei som hadde vært utro med ei jente så hadde jeg kanskje opplevd dette som mindre sårende enn hvis hun hadde gjort det med en gutt så jeg er vel egentlig enig.

på en annen side er utroskap utroskap men trådstarteren har vært noe heldig i denne saken.

Lenke til kommentar
Nei herregud ska han først ta hevn så må han jo ta med seg en kompiss hjem og ha sex med han :p

Ja, det gir jo mye mer mening.

Men så er det ikke snakk om noen grunn til å "ta hevn" heller da.

Jeg fikk altså en slags invitasjon til å bli med på dette nå, men er fremdeles veldig usikker på alt sammen nå. Hva gjør jeg??

Stian

Her kan du forvente flere titalls med svar hvor de fleste sier "Kjør på", men hva du skal gjøre er vel egentlig bare du som kan bestemme.

Er du interessert i å prøve, så har du jo tilbudet. Tviler på at det blir noe du kommer til å angre på heller.

Men har du ikke lyst, så er det jo forståelig. Da bør du si nei, og damen din kommer til å respektere deg for det.

Det virker ikke som en farlig situasjon, så det er ikke noe som er "riktig eller galt".

Det er ditt valg, din heldiggris ;)

Har foresten full forståelse på at du er litt nervøs. :)

Lenke til kommentar

Et lite dilemma det her :S Hvorfor er egentlig utroskap så fælt? Selvfølgelig er det sårende, men virker som om man konkluderer med "utroskap er utroskap uansett". Og hvorfor er det ikke så sårende hvis dama di er utro mot en annen dame? Vet ikke om det kanskje hadde vært interesant å reflektert litt over dette... :p

Lenke til kommentar
Og hvorfor er det ikke så sårende hvis dama di er utro mot en annen dame?

Det er fordi at når jenten din er sammen med en annen fyr, så blir du sjalu og forbanna, og lurer på hva han har som gjør han bedre enn deg. Du vil føle deg mindreverdig, og irriterer deg over at dama ikke klarer å bestemme seg for en fyr.

Men er hun sammen med ei annen dame derimot, så vet du hva hun har, som du ikke har.

Du kan ikke konkurere mot ei annen dame, og fantasien din finner det pirrende å se dama med ei annen dame.

Hadde man fantasert like mye med at dama skulle hatt seg med en annen fyr, så hadde det sikkert ikke vært like sårende når hun stakk av med en annen type.

Lenke til kommentar
Hei,

siste nytt fra felten :-)

jeg tok det opp med henne i går kveld og hun innrømmet alt sammen, eller dvs hun inrømmet at de hadde hatt sex denne ene gangen, men at de bare hadde snakket om det men mest på tull tidligere. Hun sa likevel at det hadde vært noe "i luften" de siste månedene, noe som kanskje kan forklare mistanken min...

I følge henne var det ikke noe følelser i dette for noen av dem men at det hadde vært mer for å utforske det. Hun innrømmet at hun hadde likt det veldig godt, at det var spennende og at de hadde snakket om å gjøre det igjen men da kanskje med meg også.

Stian

Tenk på hva du virkelig vil selv. Og det er først og fremst dine meninger og tanker som teller her. Dvs. Let the two cowboys ride the poni together!!

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde funnet ut at dama min hadde sex med ei annen jente. Og i tillegg hvis jeg hadde blitt invitert til å være med (altså en trekant) så hadde det tent meg noe sykt. Men dette forutsetter selvfølgelig at det er 2 jenter og meg selv.

:wee:

Jeg hadde nok gått for det tilbudet ^^

Lenke til kommentar
Men er hun sammen med ei annen dame derimot, så vet du hva hun har, som du ikke har.

Du kan ikke konkurere mot ei annen dame

Hvorfor vet man dette? En ting er jo det seksuelle, og det er greit nok, men hva hvis det er noe mer enn dette? At dama liker å være med denne andre dama, akkurat som hun kanskje ville likt å være samme en annen gutt. Når det gjelder selskap, å være samme en annen, er det jo noe denne andre dama har som ikke du har, akkurat som hvis hun hadde vært utro med en gutt. Jenter og gutter oppfører seg, prater og handler forskjellig selvfølgelig, men ingen gutter oppfører seg, prater og oppfører seg helt likt heller. Hvis du skjønner hva jeg mener :p

Lenke til kommentar

Det er utroskap, men det finnes også de som tilgir slike ting. Jeg synes egentlig du kan tilgi henne. Etter det hun har sagt virker det som det var et engangstilfelle, uten noen spesielle følelser involvert. Muligens du kan få en fin opplevelse utav det ;)

Lenke til kommentar

Av egen erfaring kan det å invitere en tredjepart inn i et intimt forhold være veldig ødeleggende om begge dere ikke er helt sikre på hva dere går til. Det kan fort oppstå uventede følelser når man ser partneren sin nyte å være intim med en annen person. Spesielt hvis det er snakk om et seriøst forhold dere to imellom.

At fristelsen er stor forstår jeg godt, hvem har ikke drømt om dette siden man først kom inn på tanken om å "ha" 2 damer samtidig, men jeg råder deg til å tenke deg nøye om. Det ville ikke være det første forholdet som går i vasken etter en sånn opplevelse.

MERK: Jeg sier ikke at forholdet garantert går til helvete, men at det *kan* oppstå interessekonflikter som *kan* ende med at forholdet ikke fungerer lenger. Spesielt om du og/eller dama di er av den sjalu typen.

Endret av IgniZtion
Lenke til kommentar
Er stilig å se hvor dobbeltmoralistisk samfunnet er. Dersom man finner dama si med en annen type er nok forholdet ofte over. Dersom det derimot er ei dame blir ting litt mer komplisert og det blir ikke betraktet som utroskap. (dette var ikke ment til trådstarter, men kun som en betraktning).

Gjerne da man kan utnytte det, å få delt sin egen egoisme oppi pakka, mennesket er uansett innerst inne egoistisk.

Prøv å prat med a da vel ? Vet ikke hvor gammel denne tråden er jeg :S :p

Lenke til kommentar

hvor mange trådstarter skal duha felix?

utrolig mye som skjer med deg da eller finner du bare opp ting?

er vel ikke vits i å være guest lenger når du lager nye tråder med samme nick 2-3 tråder om dagen snart?

noen tråder går du på ungdomskolen, andre har du samboer osv osv

Endret av KeyanZa
Lenke til kommentar

er vel ikke vits i å være guest lenger når du lager nye tråder med samme nick 2-3 tråder om dagen snart?

Hva faen snakker du om ? :s

Lenke til kommentar

Hva faen snakker du om ? :s

Flere gjestepostede tråder ser ut til å være postet av "felixersvart" i trådoversikten - men om man går inn på tråden har vedkommende gjest benyttet et annet navn, f.eks. "Gjest_Gjest_Stian_*_*" som i denne tråden. Virker som om det er en feil i forumkoden som gjør at navnet erstattes med "felixersvart" i trådoversikten i flere tilfeller. Det er nok ikke samme person som har postet alle de trådene ;)

Lenke til kommentar

Flere gjestepostede tråder ser ut til å være postet av "felixersvart" i trådoversikten - men om man går inn på tråden har vedkommende gjest benyttet et annet navn, f.eks. "Gjest_Gjest_Stian_*_*" som i denne tråden. Virker som om det er en feil i forumkoden som gjør at navnet erstattes med "felixersvart" i trådoversikten i flere tilfeller. Det er nok ikke samme person som har postet alle de trådene ;)

ok, bare jeg som misforstod litt da hehe.

tilbake til topic da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...