Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama har sex med en annen jente...(!)

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er utroskap BARE negeativt om man liker det eller ikke?

Altså, om man liker det, eller ikke har noe imot det, så kan det jo ikke være negativt.

Jeg skal ikke gå så langt som å si at utroskap er positivt, selv om man liker det, men i slike situasjoner så skjønner jeg jo at trådstarter kan finne det litt spennende.

Mulig oppfatningen av situasjonen forandrer seg etter litt tid, når det virkelig har gått inn for trådstarter hva som har skjedd.

Men jeg ville ikke anbefalt å bruke en lydopptaker som bevis på at det foregår noe.

Snakk med henne om det, og prøv å få henne til å inrømme det selv, hvis du ikke ønsker noen stor krangel.

Hvis hun får vite at du har brukt lydopptaker for å finne det ut, er det jo ikke sikkert at hun vil noensinne føle seg trykk på deg igjen heller.

Selv om at man ikke gjør noe galt, så kan det føles krenkende for privatlivet å bli "spionert" på.

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Kan jo hende hun er skjult lesbisk/bi og er redd for å stå fram? At hun har type som skalkeskjul?

Eller at hun var jævlig kåt akkurat den ene kvelden, og venninnen hennes likeså?

At hun hadde lyst til å eksperimentere, men ikke ville si det til deg?

Bare noen ville spekulasjoner fra min side.

Men jeg lurer på om du kan garantere at de hadde sex, ut ifra et lydopptak? Kanskje de fant greia og ville kødde med deg, for å sjekke reaksjonen din?

Lenke til kommentar
Hei,

er i et samboerforhold og har akkurat oppdaget at dama mi har sex med en veninne. Vet ikke hvor lenge det har pågått men har hatt mistanke om noe, og bestemte meg for å plante en lydopptager i stua en kveld jeg skulle ut og visste at veninnen kom på besøk. Jeg hørte alt og det var ikke tvil!

Vi har et veldig godt forhold både i senga og til vanlig, hun er veldig vakker og jeg har vent meg til med at andre menn glor på henne, men jeg vet ikke helt åssen jeg skal ta dette her.

Noen som kan hjelpe??

Stian

Dude! Du har skutt gullfuglen! Har ikke lest de andre innleggene her men regner med det er "stakkars deg, dump hun" style over dem.

Her har du en KNALL mulighet til å faktisk ha en kjærste som er seksuell opplyst og trygg på seg selv.

Du skjønner sikkert at jeg kommer til å si "Gå for trekanten". Ok, gå for den.. greit nok!

Uans.

En dame som er bifil er faktsik litt av en saftig biff (jaja.. jeg ser på damer som et kjøttstykke.. *Himle*)

og du bør absolutt holde hun i livet ditt.

Tenk deg hva du kan lære av henne. Tenk deg hvilken innsikt hun kan gi deg i feminine seksuelle fantasier..

Jeeks mann! Jeg misunner deg!

Lenke til kommentar

Hvis dette er en jente du vil beholde, men klarer å akseptere at et utroskap er faktum, så ville jeg sett om personen kanskje ble sjalu hvis du flørter med andre åpentlyst slik at jenta ser dette.

Senere vil nok praten begynne og tingene legges frem, da finner du fort ut om det er mulig å fortsette forholdet eller ikke.

Det er mange utroe menn/kvinner som ikke selv liker utroskap...og mange finner tilbake til kjærligheten etter en skikkelig smell tilbake.

Etter mitt syn har du ingenting å tape, skjedd er skjedd og vil sikkert fortsette hvis ingenting gjøres.

En må alltid tenke på om man faktisk kan tillgi utroskapet, ikke der og da...men i lengden som man må leve med videre i forholdet!

Endret av Chocker
Lenke til kommentar

Men du hadde mistenkt dette en stund? For da er det antagelig ikke noe engangstilfelle.

Hvis du skal ta det opp så fortell hvordan det gikk. Men uansett, ser dama di noe i denne andre dama bortsett fra sex, så kan det bli litt vanskelig. Det er jo vanskelig å akseptere at din egen kjæreste har en annen kjæreste i tillegg til deg :S

Du kan jo også poste det lydopptaket, eller, det beste hadde kanskje vært å installere et webkamera også og poste det og, så kan vi se om vi kan hjelpe deg videre :roll: men det er vel kanskje ikke passelig for dette forumet :p

Endret av Hektor123
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Stian_*

Føler ikke akkurat at jeg blir noe klokere her :-) men jeg kan jo prøve å si litt mer om saken.

For det første er jeg nokså sikker på de ikke har kødda med meg, opptaket ble gjort med en knøttliten mp3-spiller og lå opå en hylle som hun ikke rekker opp til (hun er ganske lav) og jeg kan ikke forestille meg at hun plutselig skulle begynner å stresse med å komme seg opp der.

For det andre var det jeg hørte på opptaket så tydelig at jeg ikke er i tvil om at de koste seg sammen. Nøyaktig hva de gjorde vet jeg jo ikke, med de har garantert kysset hverandre og mastubert hverandre.

Jeg har ikke lyst å si til henne at jeg gjorde opptak av henne i smug. Greit nok: jeg hadde sterke mistanker om noe, men akkurat det med lydopptak er jeg ikke særlig stolt over.

Jeg må vel si at jeg opplever dette som utroskap, men som Steina sier vet jeg ikke om jeg opplever dette som noe udelt negativt. Jeg må ærlig innrømme at jeg også blir sykt kåt av tanken om at disse to deilige jentene har hatt seg på sofaen min.

Hvis hun er bifil så kan jeg jo forstå at hun ikke uten videre tør å si noe. Jeg tror også at jeg kan leve med det i fremtiden hvis hun tenner på begge kjønn. Og selvfølgelig: hvis jeg selv kunne vært med så hadde jo det vært en liten drøm...

Likevel så går jeg rundt med denne følelsen om at hun er intim med andre enn meg, og det sårer kanskje litt...

Stian

Lenke til kommentar

Du er nødt til å ta det opp med henne. Deretter er det opp til deg om du synes det er greit eller ikke. Personlig ville jeg nok ikke godtatt det, hun har jo tross alt gjort det bak din rygg. Det du kan gjøre er å "la det skje" en gang til, bortsett ifra at denne gangen kommer du plutselig tilbake og tar dem på fersken ved en tilfeldighet... eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Einaste du bør gjere her:

1. Finn ut neste gong dei møtes

2. Gjem deg ein plass i nærleiken

3. Når dei dansar den ville kvinnlege dansen som værst då plutselig stormar du inn i rommet.

Dette kan føre til 3 forskjellige utfall:

1. Dei to blir tydelig overraska, ho blir sprutraud i ansiktet, byrjar å grine og hyler om tilgivelse, og seier at dette sjølvsagt berre var eit eingongstilfelle.

2. Ho blir sint på deg, og lurer på kva i helvette du gjer heima. Ho jager deg ut, låser døra og fortset (lite sannsynleg).

3. Dei ber deg vere med, tydelig overraska over denne nye situasjonen. Kanskje ho seier noko som "Ååå, der var du jo! Kom og leik med oss..".

Og sjølvsagt må du filme heile seansen uansett utfall, og dele på youtube. "I cought my girlfriend cheating on me with another woman". Instant win!

Lenke til kommentar

Samme faen hvilket kjønn hun hadde sex med, utroskap er utroskap!

Og utroskap er noe av det laveste som finnes, folk som er utro er mindreverdige mennesker. Slike folk er det faen ikke verdt og bruke tid på. Hvis hun virkelig var glad i deg, og brydde seg om deg, hvorfor gjorde hun det da? Du kan aldri mer stole på henne igjen, uansett hva hun gjør. Tenk over det, og tenk på om du fortsatt vil være sammen med noen som tydeligvis gir seg "nok faen" til og være utro mot deg.

Jeg vet hvordan du har det, og det er helt jævlig. Du vil tilgi henne for at du er glad i henne, kanskje du allerede har tilgitt henne. MEN, det vil alltid være i bakhodet ditt. "Hva gjør hun nå?", "Hvem er hun sammen med?" "Hvorfor gjorde hun det?" "Hun sier jo hun er glad i meg". Uansett hva som skjer, så vil du aldri kunne glemme noe sånt. Jeg har vært igjennom akkurat samme dritten, og jeg vet hvor jævlig det er og bli så sviktet av noen du trodde var glade i deg, noen du trodde aldri ville finne på noe sånt, og noen du trodde du kunne stole 100% på. Til slutt så sitter du bare der og lurer på hva faen det var som skjedde. Hvordan i helvette kunne hun gjøre noe sånt, tenker du...

Hva du vil gjøre er opp til deg, men klok av skade ville jeg ihvertfall sagt at nok er nok. Utroskap er utroskap og sånn er det bare. Du har blitt sviktet så jævlig, og det svir.

Lenke til kommentar
folk som er utro er mindreverdige mennesker.

Hvafaen? Det der er noe av det mest ...

Nei, jeg skjønner at det er lett å bli forbanna når du hører at noen er utro, spesielt når man har opplevd det selv, men nå kan man ikke gå så langt som å si at alle sammen som har hatt noen følelsesutløp er mindreverdige.

Ikke alle mennesker er like gode på å takle følelser, eller vet hva man skal gjøre i en situasjon der du faller for flere personer.

Ja, det er sårende, og du kan lett si at de som er utro "burde vite bedre", men det er INGENTING som er så vanskelig som følelser. Man tenker ikke klart, og man er redd for å ta valg som vil berøre sitt eget og andres liv.

Følelser har aldri vært AV og PÅ, så man kan heller ikke si at noen har VALGT å falle for en annen person mens de er i et forhold.

Er forholdet dårlig er det ekstra lett å falle for noen andre.

Nei, jeg sier ikke at jeg er positiv, eller nøytral for den del, til utroskap. Men jeg ville se saken fra flere sider før jeg går rundt å kaller noen mindreverdige.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Stian_*

Hei,

siste nytt fra felten :-)

jeg tok det opp med henne i går kveld og hun innrømmet alt sammen, eller dvs hun inrømmet at de hadde hatt sex denne ene gangen, men at de bare hadde snakket om det men mest på tull tidligere. Hun sa likevel at det hadde vært noe "i luften" de siste månedene, noe som kanskje kan forklare mistanken min...

I følge henne var det ikke noe følelser i dette for noen av dem men at det hadde vært mer for å utforske det. Hun innrømmet at hun hadde likt det veldig godt, at det var spennende og at de hadde snakket om å gjøre det igjen men da kanskje med meg også.

Jeg fikk altså en slags invitasjon til å bli med på dette nå, men er fremdeles veldig usikker på alt sammen nå. Hva gjør jeg??

Stian

Lenke til kommentar
Det var jo en sak i VG engang at veldig mange jenter hadde lyst til og prøve lesbe sex. Så kanskje det var engangs tilfelle? Men jeg tviler. Du kan kanskje gjøre hevn mot henne, ta med deg ei annen nydelig jente hjem. Også vet du at dama di hører deg. Så kjører du på :)

Nei herregud ska han først ta hevn så må han jo ta med seg en kompiss hjem og ha sex med han :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...