Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama har sex med en annen jente...(!)

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Stian_*

Hei,

er i et samboerforhold og har akkurat oppdaget at dama mi har sex med en veninne. Vet ikke hvor lenge det har pågått men har hatt mistanke om noe, og bestemte meg for å plante en lydopptager i stua en kveld jeg skulle ut og visste at veninnen kom på besøk. Jeg hørte alt og det var ikke tvil!

Vi har et veldig godt forhold både i senga og til vanlig, hun er veldig vakker og jeg har vent meg til med at andre menn glor på henne, men jeg vet ikke helt åssen jeg skal ta dette her.

Noen som kan hjelpe??

Stian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dama di er jo utro! dame eller mann, hun har sex med noen bak ryggen din.. eneste grunnen til at du vet det er fordi du måtte spionere på henne.. og du hadde en åpenlys grunn til det tydeligvis..

Du sier du ikke vet hvordan du skal ta det, føler du ikke sjalu? føler du ikke at dette er galt gjort ovenfor deg å snike seg bak ryggen din slik som det her?

Ta det opp med henne og konfronter henne, akkurat som man må gjøre med alle andre utroskap.. om du velger å bli å jobbe med forholdet eller om du velger å stikke.. men du må ihvertfall si til henne at du vet det!

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Stian_*
Dama di er jo utro! dame eller mann, hun har sex med noen bak ryggen din.. eneste grunnen til at du vet det er fordi du måtte spionere på henne.. og du hadde en åpenlys grunn til det tydeligvis..

Du sier du ikke vet hvordan du skal ta det, føler du ikke sjalu? føler du ikke at dette er galt gjort ovenfor deg å snike seg bak ryggen din slik som det her?

Ta det opp med henne og konfronter henne, akkurat som man må gjøre med alle andre utroskap.. om du velger å bli å jobbe med forholdet eller om du velger å stikke.. men du må ihvertfall si til henne at du vet det!

Takk for det svaret som jeg tror er best her.

(Du var forresten veldig søt på bildet :-)

Stian

Lenke til kommentar

Okei, jeg skal prøve å være litt seriøs, her.

Damen din har vært utro med en annen dame, som oftest når jenter (eller gutter) er utro med noen av samme kjønn som partneren, kommer spørsmålet "Hva har h*n som ikke jeg har?", her er jo ikke det noe spørsmål en gang, for det er ganske åpenbart hva hun har som du ikke har.

Når det gjelder løsninger, så er det ikke nødvendig å dumpe henne, i mine øyne, dette tror jeg er verdt å jobbe med (og, ja, jeg er helt seriøst når jeg sier dette, det kan vise seg å bli en god ting for sexlivet deres). Jeg ville definitivt snakket med samboeren din om det. Visste du forresten at hun var bifil/biseksuell?

Lenke til kommentar

Stian

That's the spirit.

Allerede på jakt etter ny dame ja.

Men ta det opp med henne.. Hvis du ikke plages veldig mye med det, så gi utrykk for det også.

Det vil bli mye enklere for henne å snakke om det også da.

Lenke til kommentar
Takk for det svaret som jeg tror er best her.

Stian

haha, oi :blush: det var snilt "sagt" :p og lykke til med konfrontasjonen og husk at ingenting av det du har gjort eller gjør kan hun bruke som grunn til at hun gjør som hun gjør.. Ikke din feil og ikke la henne få deg til å tro det heller.. bare så det er sagt!

Lenke til kommentar

Jeg tror at den eneste grunnen til at du er i tvil om hva du skal gjøre nå som du har funnet ut at dama di er utro med deg er fordi hun har sex med en annen dame som du sikkert syns er litt opphissende/spennende. Hadde det vært med en annen mann hadde du sikkert ikke vært i tvil om hva du hadde gjort.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Stian_*
Jeg tror at den eneste grunnen til at du er i tvil om hva du skal gjøre nå som du har funnet ut at dama di er utro med deg er fordi hun har sex med en annen dame som du sikkert syns er litt opphissende/spennende. Hadde det vært med en annen mann hadde du sikkert ikke vært i tvil om hva du hadde gjort.

Ja du har jo selvfølgelig rett i det, men jeg klarer heller ikke bestemme meg for om jeg oppfatter dette som utroskap. At hun koser seg med en veninne betyr jo at hun tenner på noe som ikke jeg kan tilby henne. Og som sagt så har vi fremdeles veldig god og deilig sex sammen...

Jeg tror ikke dette er et engangstilfelle, og jeg kommer nok til å prøve å sjekke det en gang til.

Å ta hevn med en annen dame er uaktuelt for meg, men jeg må jo innrømme at jeg har lekt med tanken om å være med. Veninnen hennes er veldig hyggelig og veeeldig sexy :-) Men kanskje jeg skyter helt bom hvis jeg begynner å leke med sånne tanker oppi alt dette(?)

Stian

Lenke til kommentar

Jeg vet faktisk ikke om jeg hadde tatt det så ille. Jeg hadde kanskje blitt småsur fordi hun var ''utro'' mot meg.

Men det var jo tross alt ei annen jente, så jeg vil ikke si det er så ille da egentlig. Hadde det vært en gutt, så hadde det vært grunn til bekymring, fordi da hadde hun leitet etter en erstatning for deg. Men dette gjør hun vel bare pga pure fun?

Mulig jeg er far off her nå, men jeg mener det ikke er så ille som hvis det hadde vært en gutt inne i bildet. :p

Lenke til kommentar

Er stilig å se hvor dobbeltmoralistisk samfunnet er. Dersom man finner dama si med en annen type er nok forholdet ofte over. Dersom det derimot er ei dame blir ting litt mer komplisert og det blir ikke betraktet som utroskap. (dette var ikke ment til trådstarter, men kun som en betraktning).

Mitt bidrag er uansett å ta dette opp med henne. Utroskap eller ikke, hun gjør noe bak din rygg som krysser forholdsmessige intime grenser. Og dette vil eg si er et tillitsbrudd. Eg synes det er flott at du tenker slik du gjør, at hun kanskje er på jakt etter noe du ikke kan tilby. Men allikevel burde dette være noe hun hadde tatt om med deg i forkant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...