Torsteinen Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 lastet nettopp ned dvl-dada.avi bilde er blått i winamp (d.v.s blå hud) har nimo codec pack installert... noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Den er enkodet i XviD. Last ned og installer nyeste kodek, tenker jeg burde fikse problemet: http://www.xvid.org/ ffdshow er litt fin. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 hvordan installerer jeg den?? er jo bare masse filer, ingen setup eller annen executable fil her... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Kildekode, serru. Her da, ser det bedre ut? http://www.divx-digest.com/software/xvid.html Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 la den inn.. funka ikke noen flere alternativer?? legger inn OS på nytt i morra uansett men... vil se nå Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 den funker hvis du spiller den i Windows media player ... jeg har samme problem med asf og wmv filer i Winamp3 Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 den funker hvis du spiller den i Windows media player ...jeg har samme problem med asf og wmv filer i Winamp3 takk.. vet... det funka før, men får feilmelding når jeg åpner en .avi fil i media player... det er så mye fuck med maskina, men gidder ikke legge inn os på nytt før om noen dager... er der et annet media avspillingsprogram jeg kan bruke innteil videre?? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 DivX Player som fulgte med en av divx-kodekene, Bsplayer er veldig fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå