Gå til innhold

joomla på frac.dk server?

Anbefalte innlegg

er helt blank på sånt her egnetlig.. eneste jeg kan er litt html og joomla..

men til spørsmålet mitt.

går det å instalere joomla på et webhotel fra frac.dk? noen som vet hvordan man gjør det?

og kan hjelpe meg?

btw, jeg er ikke noe media freak, jeg går på Tip.

mvh Erik the noob

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
går det å instalere joomla på et webhotel fra frac.dk? noen som vet hvordan man gjør det?

Sikker på at frac.dk funker nå da? Jeg kommer i hvert fall ikke inn på frac lenger. Og søstersiden Hotserv.dk måtte stenge for noen uker siden pga. mye missbruk av tjenesten.

Men ja det går an. Alt du gjør er bare å laste ned .zip filen. Dezippe den på harddisken din og laste opp alle filene på webområdet ditt med FTP. Så besøker du siden din og får opp installasjonsveiledningen.

Lenke til kommentar

ok takk. har fått hjelp ev en annen. frac.dk funker ikke

og hotserv.dk er lagt ned så jeg brukte en annen gratis host.

men nå får jeg ikke til å laste opp og instalere templates og språkfiler osv..

denne teksten kommer:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Lenke til kommentar
Litt OT, men: Funker ikkje Frac.dk lenger? Det funker med meg i hvert fall, men det gjorde ikkje det for nokre veker sidan.

Funker nå ja. Men siden var ned for noen dager siden så jeg regnet med at de også hadde slukket sammen med Hotserv.dk (omtrent samme personene som driver det så vidt jeg vet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...