stefan_h Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Når jeg skal pakke ut noe fra winrar så kommer det opp at filen er corrupt 8 av 10 ganger ca. Men det er feil fordi jeg har også fått filer som jeg må pakke opp av en kompis og en til av en annen som jeg veit ikke er corrupt som dem får opp med null problemer. Så jeg lurer på hva det kan være, er det noen som vet ?? Og jeg har prøvd og uninstallere og instalert igjen og søkt etter virus og spyware og funker enda ikke ? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har hatt samme problem for en stund siden, da var det en av minnebrikkene som var ødelagt. Det kan være noe annet, men jeg ville nå starta der Kjør 10-20 timer med memtest86. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er disse filene lagret på CD/DVD? Om RAR-filene hadde vært lagret som skadet ville du fått lesefeil uansett hvor mange ganger du prøver. Men siden du får til å lese filene uten feil 2 av 10 ganger som du påstår høres det ut som problemet ligger å lese mediumet filene ligger på (harddisken, CDen, DVD-en, etc), at stasjonen som leser mediumet har litt trøbbel eller at det er problematisk å overføre data fra f.eks en DVD-stasjon til hovedkortet. Lenke til kommentar
stefan_h Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 nope dem er ikke lagret på en cd eller dvd :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå