Raul07 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Ham med så mye gamerscore har brukt Gamesaves hele tiden. Men forresten profilen virker glimrende nå igjen. Mistet alle savene mine da det var litt dumt da men. Hadde kommet ganske langt på Forza,Orange Box med mange flere:/ Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ham med så mye gamerscore har brukt Gamesaves hele tiden. Men forresten profilen virker glimrende nå igjen. Mistet alle savene mine da det var litt dumt da men. Hadde kommet ganske langt på Forza,Orange Box med mange flere:/ Valgte du "Delete Profile and Items" før du recovret profilen? :!: Lenke til kommentar
kaken Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ham med så mye gamerscore har brukt Gamesaves hele tiden. Men forresten profilen virker glimrende nå igjen. Mistet alle savene mine da det var litt dumt da men. Hadde kommet ganske langt på Forza,Orange Box med mange flere:/ gamesaves? hæ? gidder noen å forklare litt for meg? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Nei, var en sånn Rød trekant med et utropstegn inni:/ Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ham med så mye gamerscore har brukt Gamesaves hele tiden. Men forresten profilen virker glimrende nå igjen. Mistet alle savene mine da det var litt dumt da men. Hadde kommet ganske langt på Forza,Orange Box med mange flere:/ gamesaves? hæ? gidder noen å forklare litt for meg? Bruke andre sine saves på din egen profil slik at du får achievements.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå