Raul07 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Satt å spilte Medel Of Honor mee min 46000 gamerscore profil da plutselig 360 fryser, eg tror det er bare vanlig. Slår av 360 slår på igjen prøver å logge meg inn, Men den bruker usedvanlig lang tid (20sek), da det plutselig dukker opp Unable to connect to xbox live og den klarer ikke engang å signe inn. Eg prøver å slette den å recovre. Men det går helle ikke ant å recorvre, Det kommer opp Unable to connect to xbox live please try later. Hva fan betyr det?? Noe er galt det vet eg og, men eg lurer bare på om noen andre har opplevd det samme som kan svare om eg noen gang kommer til å få min kjære tilbake.... Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Noe tilsvarende skjedde med meg da, jeg logget på (Offline) og deretter prøvde jeg å logge på Live!! da funka det! men som sakt var en nesten lik situasjon så kan være noe annet som må til på din box, men lykke til! Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det er nok bare at de har tatt ned profilen din til justering av gamerscore eller noe. Du vet, m$ setter noen ganger ned gamerscoren til folk som høyner den uvanlig fort. De ønsker ikke cheating i leaderboardsa Fra spøk til *kremt* revolver: Er du sikker på at du i det hele tatt er på nett? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Selvsagt er eg på nett, Eg kan logge på alle andre profilen osm eg har på Hardisken. Men nå har eg slettet den så eg må få¨recovret den tilbake. Men det går jo ikke engang.... Komer bare opp Unable to connect to Xbox live, please try again later. Begynner å bli litt redd. Siden at eg hadde så mye gamerscore. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har du benyttet deg av accout sharing, game saves eller noe annet snusk? Les her. Har du ikke rent mel i posen, kan ting se mørkt ut Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Nei eg holder ikke på med sånt tull.... Har gjort alt lovlig. Eg må ha profilen tilbake veldig fort. Eg klarer meg ikke uten den:/ Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Nei eg holder ikke på med sånt tull.... Har gjort alt lovlig. Eg må ha profilen tilbake veldig fort. Eg klarer meg ikke uten den:/ Kontakt Xbox Supporten da, de kan vel se om det er noe galt. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Må vel vente helt til Mandag da.... Er vel stengt imorgen og på Søndag. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 hmm... snusk kan være f.eks å glitche seriously på gears..? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Da blir det mange bans å foreta for MS. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Skal prøve å recovre profilen kl 12 i natt så får eg se om det går nå..... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) hmm... snusk kan være f.eks å glitche seriously på gears..? Stemmer det, husker jeg leste på X360A.org-forumet (tror det var det forumet hvertfall) om folk som gjorde glitchen, og litt senere var bannet fra Live, om det var permanent vet jeg ikke. Er glad jeg har holdt meg unna slikt jeg. Greit å kunne sove godt om natta Promp13: Er noen ganger det er litt nedetid på den recover-funksjonen, prøve i på nytt i morgen? Endret 2. november 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Da må den banne mange, Veldig mange som har benyttet seg av den glitchen. Eg har glitchen den men det er jo drit lenge siden pluss det gir ikke noe mening at Bare eg skal bli Bannet.... Hva fan. Ja skal prøve kl 12 i Natt tenkte eg så går det ikke da så prøver eg når eg kommer fra jobb i morgen Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hehe.. Syns jeg husket du skrev noe om at du hadde glitchet den tidligere en gang. Var derfor jeg diskrèt nevnte det... Men on topic: Har hadd problemer med recover-funksjonen tidligere. Slo bare av og prøvde dagen etter og da funket alt som det skulle. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Jo har skrevet det før. Men tross alt ikke bare meg som har gjort den feilen. Mange som glitchen den du. Men uansett håper dette ordner seg eller så vet eg ikke hva eg skal gjøre. Har lagt ned massde arbeid på den profilen. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det er bare en spillkonsoll....Er ikke snakk om liv og død her. Start på nytt hvis det ikke funker. Trenger du gamerscore så utrolig mye så spill gjennom et par EA spill så skal du se at du bygger deg opp igjen sakte, men sikkert... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Nå skal man spille en god del spill, selv fra EA for å få 46 000 i gamerscore da;) Prøv igjen over helga, og kontakt MS kundestøtte på mandagen om det ikke virker. Lenke til kommentar
kaken Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 hvordan klarer alle å få så høy gamerscore? forstår at man må klare det 100%, men med 50k gamescore må du jo ha tonnevis med spill. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 hvordan klarer alle å få så høy gamerscore? forstår at man må klare det 100%, men med 50k gamescore må du jo ha tonnevis med spill. Lenke til kommentar
kaken Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Får man ikke bare 1k per spill? da må du ha 237 spill du har runnet 100%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå