Panzerhanssen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) I det siste har jeg drevet mye mer med ting som belaster armene mine. Ting som generell vektløfting, flere og lengre gitarøvinger/trompetøvinger i tillegg til at jeg spiller en god del på PC-en. Nå i det siste har jeg følt meg bra sliten ang. alt som heter bevegelse av venstrehånda. Har hørt at ved senebetennelse så skal du kjenne stikking, men det har jeg ikke kjent... Det som derimot er merkelig er at ca. 10cm ned fra håndleddet får en stor kul under armen (som å se på en muskel) når jeg knytter hånda hardt. Har sjekka opp mot min andre arm, og andres armer og ser ikke noe som helst som ligner på det. Er dette et tegn på senebetennelse? Kulen er ca. 7cm lang, står rundt 0.5-1cm ut fra armen på undersiden og ligger rett over senene fra fingra, som jeg har brukt enormt mye i det siste...Senebetennelse? Eller er det noe annet skummelt? Endret 2. november 2007 av Emblazer Lenke til kommentar
kash Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Høres ut som en bursitt. Google litt, så kan du lese mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå