Gå til innhold

Sensureringstest

Anbefalte innlegg

tror ikke noe er sensurert til Australia.. men noe er derimot sensurert til varmere strøk down under.. DET gir assosiasjoner (skriveleif?) til Australia..

kanskje pga Biker-Jens Down Under, han var vel i Australia da? :lol:

er det bare meg eller er jeg VELDIG treg... fuck my self

Edit: minner meg om south park var ikke den sensurert til det da...? eller husker jeg feil

Edit2: dette var orgasme (mener ikke høydepunkt...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det bare meg eller er jeg VELDIG treg... søren ta my self

hehehe.. skjønner problemet, ble mye tull i denne thread'en... pga all sensureringen...

skjønner jo ikke hva som er sensurert, skal bli sensurert, var sensurert og bør være sensurert..

surr.. :roll:

Lenke til kommentar
er det bare meg eller er jeg VELDIG treg... søren ta my self

hehehe.. skjønner problemet, ble mye tull i denne thread'en... pga all sensureringen...

skjønner jo ikke hva som er sensurert, skal bli sensurert, var sensurert og bør være sensurert..

surr.. :roll:

fuck er sensurert og skal egentlig være føck... :lol: og orgasme er også sensurert og betyr egentlig 0rgasme... poenget var foresten ikke å si fuck, men å få det sensurert...

Edit: nå er det sikkert krystall klart hva jeg mener

Lenke til kommentar
føck er sensurert... :lol: og 0rgasme... poenget var foresten ikke å si søren ta, men å få det sensurert...

argh.. du forvirrer meg, så ut som det var en O i det andre ordet, og det da dermed ikke var sensurert, men du sa likevel at det var sensurert..

dette er forvirrende for meg :-?

Lenke til kommentar
føck er sensurert... :lol: og 0rgasme... poenget var foresten ikke å si søren ta, men å få det sensurert...

argh.. du forvirrer meg, så ut som det var en O i det andre ordet, og det da dermed ikke var sensurert, men du sa likevel at det var sensurert..

dette er forvirrende for meg :-?

orgasme=0rgasme

fuck=føck

sorry at jeg er litt rotete idag, men jeg skal legge meg om en time... alt er for morsomt her...

Lenke til kommentar

pakkis (eller pakk is som jeg egentlig sa...)

kommer med fler nå jeg kommer på noen...

Update1:

homse (den forstår sikker alle hva egentlig er...)

lespe (den sjønnte alle...)

Update2:

sex (eller 6)

Update3:

knulle (den er her sikkert fra før...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...