Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 tror ikke noe er sensurert til Australia.. men noe er derimot sensurert til varmere strøk down under.. DET gir assosiasjoner (skriveleif?) til Australia.. kanskje pga Biker-Jens Down Under, han var vel i Australia da? er det bare meg eller er jeg VELDIG treg... fuck my self Edit: minner meg om south park var ikke den sensurert til det da...? eller husker jeg feil Edit2: dette var orgasme (mener ikke høydepunkt...) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 er det bare meg eller er jeg VELDIG treg... søren ta my self hehehe.. skjønner problemet, ble mye tull i denne thread'en... pga all sensureringen... skjønner jo ikke hva som er sensurert, skal bli sensurert, var sensurert og bør være sensurert.. surr.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 er det bare meg eller er jeg VELDIG treg... søren ta my self hehehe.. skjønner problemet, ble mye tull i denne thread'en... pga all sensureringen... skjønner jo ikke hva som er sensurert, skal bli sensurert, var sensurert og bør være sensurert.. surr.. fuck er sensurert og skal egentlig være føck... og orgasme er også sensurert og betyr egentlig 0rgasme... poenget var foresten ikke å si fuck, men å få det sensurert... Edit: nå er det sikkert krystall klart hva jeg mener Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 føck er sensurert... og 0rgasme... poenget var foresten ikke å si søren ta, men å få det sensurert... argh.. du forvirrer meg, så ut som det var en O i det andre ordet, og det da dermed ikke var sensurert, men du sa likevel at det var sensurert.. dette er forvirrende for meg :-? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 føck er sensurert... og 0rgasme... poenget var foresten ikke å si søren ta, men å få det sensurert... argh.. du forvirrer meg, så ut som det var en O i det andre ordet, og det da dermed ikke var sensurert, men du sa likevel at det var sensurert.. dette er forvirrende for meg :-? orgasme=0rgasme fuck=føck sorry at jeg er litt rotete idag, men jeg skal legge meg om en time... alt er for morsomt her... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 ernie85: hehe.. okey... tror jeg skjønner nå... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 pakkis (eller pakk is som jeg egentlig sa...) kommer med fler nå jeg kommer på noen... Update1: homse (den forstår sikker alle hva egentlig er...) lespe (den sjønnte alle...) Update2: sex (eller 6) Update3: knulle (den er her sikkert fra før...) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 test av sensur: knulle , pule , kuk , klitoris etc mange eller alle er vel skrevet før men.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 test av sensur: nyte , nytelse , kjepp , kvinnepunkt etc mange eller alle er vel skrevet før men.. hva med sex (eller 6) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 hehe, fant ut den og.. mange fine sensurerte ord/setninger her btw, skriver nuh min hundrede post det var hundre, men jeg stopper ikke der Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 hehe, fant ut den og.. mange fine sensurerte ord/setninger her btw, skriver nuh min hundrede post det var hundre, men jeg stopper ikke der gratulerer da... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 ernie85: hihi, takk takk er langt igjen til ditt og de andres nivå.. men jeg har det ikke travelt 8) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 bare MÅ komme med denne: analsex (mannlig digs stikkes inn i analen til en annen... am I nice or what?) i tillegg så har vi helvetes (hælvetes) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 bare MÅ komme med denne Baknytelse (mannlig digs stikkes inn i analen til en annen... am I nice or what?) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 test: sex vagina pikk kuk orgasme fitte fuck helvete jævlig homse lespe analsex pakkis knulle helvetes faen pule og da er det vel ikke flere... eller? komisk kobinasjon homse som vil sex Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jepp - er jeg ikke flink Det høres lett ut, men å finne på relaterte ord som ikke skal være stygge er IKKE lett skal jeg si dere Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hm... satan i fan i helvete i han rødaste gammel-erik te den håraste største faneste oterfetta ner i han grønnhelvetes satanmakt!! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jepp - er jeg ikke flink Det høres lett ut, men å finne på relaterte ord som ikke skal være stygge er IKKE lett skal jeg si dere jeg må si jeg er imponert over fantasien på sensureringen... pakkis=pakk-is og sex=6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå