aldrimerforum Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 (endret) 3 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 yrkeskvinne forlystelsessenter skitt med kvinnepunkt kvinnepunkt penis bakende kjepp skitt ***** kjeppdel Selvhjulpen kvinne ymse nytelse ymse nytelse pupp nytelse nyte egenhendig nytelse bæsj piss Ha det gøy med seg selv sæd kvinnens beste venn høydepunkt .. ja da fant ikke jeg på fler.. og nå ser det ut som hw.no har gjort en stor jobb... Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 og nå ser det ut som hw.no har gjort en stor jobb... En bra jobb, sett i fra mine øyne. Eneste varmere strøk down under som jeg får merkelige assiosjoner til Australia. :-? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Kanskje det funker andre veien og? Nå skal jeg prøve å skrive "forlystelsessenter". forlystelsessenter Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 og nå ser det ut som hw.no har gjort en stor jobb... En bra jobb, sett i fra mine øyne. Eneste varmere strøk down under som jeg får merkelige assiosjoner til Australia. :-? Heheh eg vet. Første gangen eg hørte det trodde eg det var snakk om australia. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 helvete Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 (endret) 3!3 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 k1337oris lo1337a Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 og nå ser det ut som hw.no har gjort en stor jobb... En bra jobb, sett i fra mine øyne. Eneste varmere strøk down under som jeg får merkelige assiosjoner til Australia. :-? haha, trodde no slikt jeg og, enten Australia eller et eller annet annet land nedi der noe sted.. visste ikke at det var sensur før jeg leste denne thread'en Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 og nå ser det ut som hw.no har gjort en stor jobb... En bra jobb, sett i fra mine øyne. Eneste varmere strøk down under som jeg får merkelige assiosjoner til Australia. :-? haha, trodde no slikt jeg og, enten Australia eller et eller annet annet land nedi der noe sted.. visste ikke at det var sensur før jeg leste denne thread'en Edit: fant ut hva thread var, men så var det hva som er sensurert til Australia da... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 ernie: det er vel tråd? men thread høres mye tøffere ut norsk er et lamespråk.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 ernie: det er vel tråd? men thread høres mye tøffere ut norsk er et lamespråk.. sorry da... er ikke helt med akkurat nå... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 sorry da... er ikke helt med akkurat nå... hehe, gjør ikke noe.. trodde bare du ble sur for at jeg skrev på engelsk Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 sorry da... er ikke helt med akkurat nå... hehe, gjør ikke noe.. trodde bare du ble sur for at jeg skrev på engelsk blir ikke sur jeg da... javel da av og til, men ikke denne gangen for jeg skriver da mye engelsk på i sammenheng med norsk selv... men hva i all verden er det som er sensurert til Australia da...? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 tror ikke noe er sensurert til Australia.. men noe er derimot sensurert til varmere strøk down under.. DET gir assosiasjoner (skriveleif?) til Australia.. kanskje pga Biker-Jens Down Under, han var vel i Australia da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå