MoDzoNa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Ja. Det er mye bedre. Bedre klokke potensiale, bedre bios, bedre lyd del, bedre kvalitet (min erfaring med Asus forhold til gigabyte) Olarg: Du kan fult ut bruke du to skjermer ved SLI. Endret 3. november 2007 av MoDzoNa Lenke til kommentar
Olarg Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Sikker på at du faktisk bruker begge skjermkortene når du kobler til 2 skjermer? SLi FAQ Jeg har ikke prøvd dette selv og har lurt på dette en stund. Jeg er avhengig av å ha 2 skjermer tilkoblet til en hver tid og har derfor utelukket SLi og Crossfire til nå. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du kan nå bruke en skjerm på et enkelt kort så hvorfor skal man ikke få bruke to på to skjermkort? Vet at folk har brukt 4 skjermer på sli slik at to brude ikke være et problem. Lenke til kommentar
Olarg Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du kan bruke 4 skjermer på et kort også, men tror ikke du får lov til å ha på dual-monitor og SLI multi-GPU mode samtidig. "- Dualmonitor er ikke mulig å benytte med to PCI-E kort i SLI, man må faktisk ha et tredje skjermkort i PCI-porten som generer det andre bildet." Fra HW.no sin SLI guide "When in multi-GPU mode, SLI currently supports one monitor. When in single-GPU mode, users have the ability to use up to four monitors using NVIDIA® nView® multi-display technology and Windows XP Dualview." Fra SLIzone Ikke meningen å ta over tråden eller være veldig kverrulant, det er bare et spørsmål jeg har sittet med en stund. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Enda en post off topic(beklager) Må bare bøye meg i støvet da. Synes det er rart uansett. Virker ikke helt logisk. Du får nesten spørre på i skjermkort forum delen. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 hehe, bra sagt du satt på masse bra infomasjon du... Lenke til kommentar
Kunta10 Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Enda en post off topic(beklager) Må bare bøye meg i støvet da. Synes det er rart uansett. Virker ikke helt logisk. Du får nesten spørre på i skjermkort forum delen. Var dette jeg var redd for:) Nå mister jeg oversikten igjen. Jeg har to skjermer, vil bruke et stykk 8800 gt . Hvilket hovedkort skal jeg velge? Lenke til kommentar
Kunta10 Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Asus;) Ok, da blir det Asus P5 N32-E Sli Plus på meg. Takker for god hjelp alle sammen. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 det er derfor man har forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå