andyboy92 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har lurt på en ting, hvilket band er størst av Maiden Og Metallica. Har liksom ikke klart å finne ut av det selv det selv så jeg vil gjerne høre deres meinger angående teamet. Gjerne ta med hvilke store priser bandet har fått. Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ville tro Metallica var størst, men det blir med vill gjetting.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Iron Maiden: Iron Maiden has sold over 100 million albums worldwide. Link Metallica: The band went on to sell over 90 million records worldwide. Link I salgstall har Maiden solgt mer. Jeg synes de er de klart beste Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Maiden er det største metalbandet i verden. Metallica kommer på en god andreplass. Uansett så slår Maiden Metallica til de grader musikkmessig. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Maiden er det største metalbandet i verden. Metallica kommer på en god andreplass.Uansett så slår Maiden Metallica til de grader musikkmessig. Det et helt riktig Ustedalen. Kan samtidig nok en gang skryte av Maiden-albumguiden din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Iron Maiden: 20,896,775 plays scrobbled on Last.fm 361,102 listeners total Metallica: 33,285,775 plays scrobbled on Last.fm 649,432 listeners total Vil nok tro at Metallica er størst. Men Maiden er overlegne musikkmessig. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Utifra mine og dine data Tvk. så er det flere som hører på Metallica gratis. Iron Maiden ahr solgt flere CD'er. Altså, Iron Maiden har flere ekte, betalende fans. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 jeg like begge band, vært på konsert med begge. Og selv om Iron Maiden har solgt mer så synes jeg at Metallica har bedre musikk. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 jeg mener personlig at Maiden er helt overlegen Metallica når det gjelder musikken. Slik som jeg har oppfattet det har vist Metallica forandret stilen sin etter hva som var populært, men ikke skyt meg om jeg tar feil da. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 For et IDIOTISK spørsmål. Trådstarter, hva ligger du i "størst"? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Metallica er nok det kommersielt mest kjente bandet av de to (hvordan Maiden plutselig skal ha klart å selge 100 millioner album skjønner jeg ikke, sist jeg så noe tall lå de på rundt 80 millioner, ikke medregnet singler). Men rent musikalsk foretrekker jeg Maiden framfor Metallica. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Maiden er det største metalbandet i verden. Metallica kommer på en god andreplass.Uansett så slår Maiden Metallica til de grader musikkmessig. Må nok si meg enig i det at Maiden er bedre en Metallica Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Maiden er det største metalbandet i verden. Metallica kommer på en god andreplass.Uansett så slår Maiden Metallica til de grader musikkmessig. Må nok si meg enig i det at Maiden er bedre en Metallica Må nok si meg enig i det at cola er bedre en fanta. Slikt kan ikke diskuteres. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Kjenner endel fjortisser som kaller seg selv skikkelige metalheads. De hører jo masse på Nothing Else Matters Endret 2. november 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 metallica For et utdypende og konstruktivt innlegg. Lenke til kommentar
dexuz Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) synes cola er mye bedre enn fanta... fanta er liskom for søt... også er det jo litt god stemning i cola da, selv om det er livsfarlig men jeg liker begge bandene omtrent like dårlig/godt Endret 2. november 2007 av dexuz Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 For et IDIOTISK spørsmål. Trådstarter, hva ligger du i "størst"? Burde vell kansje forklart litt nærmere ja. Men når jeg snakker om et stort band tenker først og fremst å antall solgte plater, største fan gruppe. Men jeg har lyst til å høre folks meninger på grunn av at jeg ikke kan så veldig mye om de to bandene i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kjenner endel fjortisser som kaller seg selv skikkelige metalheads. De hører jo masse på Nothing Else Matters blæh, alle som noen gang har tatt i en gitar kan den låta, de har ødelagt den for meg. men ærlig talt, det er snakk om to helt forskjellige band her. la oss heller snakke om hvilken norsk by som har størst rema1000 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Maiden er det største metalbandet i verden. Led Zeppelin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå