Gå til innhold

Konsollkrigen trer inn i nye stadier

Bear^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I og for seg en interessant post, er litt borti spillsosiologi. Enig med SteveVice at det har vært en sammenligningsfase fra dag 1. Eller man later som om man sammenligner, men for noen fanboys er konklusjonen allerede gitt.

Men nå har man i stor grad gått over til å diskutere selve spillene og ikke hardware i så stor grad. Det åpner jo også for at nye folk kan delta i diskusjonen. Ikke alle har så god peiling på hardware og sånt, me included. Men nå kan man i større grad se og oppleveeventuelle forskjeller uten å ha så mye peiling. Teoretisk hardware kunnskap er ikke så viktig lenger da man kan bruke egne erfaringer i diskusjonen.

Lenke til kommentar
Dere har bare 1 konsoll så selvfølgelig ser jo spillet best ut på deres konsoll, og da er det og klart at kisen med "kun" den andre og sier at hannes versjon ser best ut. Tør jeg være så frekk å spørre hvem vinner?

Jeg skjønner virkelig ikke poenget med slike tråder som dette, og jeg kan sverge på at jeg har sett en tråden som ligner noe innmari...

Anyways, det stresser meg lite å si at X360 har bedre grafikk enn PS3 på mange/noen/få (ærlig talt, jeg vet ikke hvordan det ligger an om dagen) spill. BioShock har helt konge grafikk, og Skate er mye bedre på X360 (hvis man sammenligner grafikk altså, kontroller er en annen ting) i forhold til PS3. PS3 har framedrops så det holder, og det ødelegger litt av spillopplevelsen for min del. Dirt har også bra grafikk på X360 og tror ikke det er så psycho store forskjeller på akkurat dette spillet på X360/PS3.

bah, jeg skulle jo egentlig ikke svart i denne tråden, ender med at jeg sikkert må svare for meg :p

Jeg holder meg til Playstation, det funker til mitt bruk. Så hvorfor skal jeg hyle ut til alle som ikke har lyst til å høre om hvor bra maskina er?

En ting er sikkert, Halo 3 hadde svinbra lyd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...