Gå til innhold

oppheving av kjøp?

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg kjøpte meg en laptop på electroworld messa forrige helg, og jeg fikk den hjem idag. Av ren lykkerus (:p) satte jeg igang PC-en og hadde instalert virusprogram og helepakka. Den var klar i bruk. Så gikk jeg inn for å dobbelskjekke systemegenskapene da jeg oppdager at HD bare er halvparten så stor som jeg hadde betalt for, jeg stusset også plutselig over at skjermen ikke er 17". Ja jeg vet at jeg dette med skjermen burde jeg sett med en gang, men som sagt var jeg i lykkerus. uansett var skjermen større enn det jeg hadde fra min gaaaaaamle laptop.

Et annet problem er at lageret hvor disse laptopene er, er ikke åpent på lørdager. og jeg har heller ingen mulighet til å bytte den neste uke. Jeg vurdere å bare oppheve kjøpet og kjøpe en annen. Noen andre tips?

Selv om dere kanksje syntes jeg har skylda, så skulle dette aldri ha skjedd da min kvitering stod at jeg skulle ha en større maskin.

forresten så hentet faren den for meg.

Takker for alle svar

Aksel

edit: kom kanksje ikke ordentlig fram, men problemet er at PC-en som jeg skal ha er på et lager et stykke unna, og siden faren min skal til utlandet neste uke kan jeg ikke få hentet den før om 1 uke eller mer. Hva skal jeg gjøre da? det er også stengt i helgen...

Endret av Axl91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...