Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Crysis demo funker ikke, jeg får denne feilmeldingen i vista!

Anbefalte innlegg

Jeg burde kanskje posta denne i spillkategorien, men jeg tror ikke det har noe med spillet å gjøre, jeg tror det er ett eller annet med PC-en. Når jeg installerer crysis demoen får jeg opp at vista ikke kan legge spillet inn i Microsoft Games. Men den fulfører instalasjonen fordi om, og når jeg prøver luncher får jeg opp denne feilmeldingen: "The application has failed to start because its side-by-side configuration is incorrect" Jeg har søkt litt på google, men finner ikke noe som kan hjelpe meg:(

Håper noen har peiling?

MVH Andreas

Endret av 19andr1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror kansje UAC har noe med det å gjøre. Jeg hadde en million problemer med vista helt til jeg slo av UAC. Da, av en eller annen grunn, fikk jeg lyden til å fungere, jeg fikk en haug spill til å funke igjen, selv om jeg ikke skjønner hvorfor UAC skulle hindre spill i å starte.

Uansett, du slår av UAC i "manage user accounts" på din account. I tilleg kan det ha skjedd noe rart (en liten error eller noe) hvis du har installert et spill i microsoft games før. I tilfelle kan du prøve å slette alle spill som har noe med microsoft games å gjøre og installere spillet på nytt.

Lykke til

Lenke til kommentar

Fra en av mine andre poster rundt om i verden:

This occurs due to a problem with c++ visual basic plugin, easily solvable by doing this:

Uninstall crysis.

Uninstall C++, the program for doing this is microsoft's windows install cleanup, available at microsoft.com

Run ccleaner, available at ccleaner.com (no-nonsense application, completely free) remove what's left of C++ AND crysis, if anything.

Download vcredist_x86.exe (for 32 bit OS)or vcredist_x64.exe(for 64 bit OS)from microsoft.com and reinstall c++ from it.

Reboot

Reinstall crysis.

Voilà

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

This occurs due to a problem with c++ visual basic plugin, easily solvable by doing this:

Uninstall crysis.

Uninstall C++, the program for doing this is microsoft's windows install cleanup, available at microsoft.com

Run ccleaner, available at ccleaner.com (no-nonsense application, completely free) remove what's left of C++ AND crysis, if anything.

Download vcredist_x86.exe (for 32 bit OS)or vcredist_x64.exe(for 64 bit OS)from microsoft.com and reinstall c++ from it.

Reboot

Reinstall crysis.

Voilà

Jeg har det samme problemet, men det fungetre ikke

Lenke til kommentar

Uninstall crysis.

Reboot

Reinstall crysis.

Voilà

HAHA, dette funka for meg! Takker tuuuusen ganger for hjelp!

mvh Andreas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...