Knuty Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) God dag. Føler tiden er inne for å endelig bli kvitt min stusselige 20" CRT-tv. Har sett litt rundt, og begynner å få lyst på samsung LE37M86BD. Link her! I leiligheten jeg bor for øyeblikket har vi kabel TV, med vanlig sånn rundt antennekontakt fra vegg til tv. Er fullt klar over at dette er langt fra optimalt - men hvordan blir egentlig bildet på en slik skjerm? Ønsker uansett å kjøpe en bra tv, siden jeg sikkert på sikt både skal anskaffe bedre tv-signaler, og hddvd/Blu-ray. Sitteavstand er 4 meter fra sofa, og i en del tilfeller kortere (2-3) fra lenestol. Vet at mange har kjøpt samsung'er i det siste. Hvordan er egentlig denne tv'en? Er det andre tv'er i samme prisklasse jeg burde vurdere? Endret 2. november 2007 av Knuty Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det er en veldig god TV. Tviler sterkt på at du skal bli misfornøyd. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Det er en veldig god TV. Tviler sterkt på at du skal bli misfornøyd. Men, hvordan blir egentlig signalet med analog kabel tv? Har bare kabel rett fra veggen i blokka vi bor i. Tipper det er fra BKK, da vi bor i Bergen sentrum. Er det noe å tjene kvalitetsmessig på å kjøpe en skikkelig kabel? Antennekabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå