MrConn Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei, Jeg lurte på om noen kunne fortelle meg hvordan jeg kan sette opp en mailserver i Windows Vista (Ultimate)? Jeg har et domene jeg vil bruke. Dersom dette ikke er mulig i Vista, kom gjerne med tips om (gratis) programvare som fikser biffen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Sett opp Postfix på en valgfri GNU/Linux-distro Anbefaler Debian. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvorfor ikke bruke PLESK da det er gratis for et domene og er GUI basert Lenke til kommentar
MrConn Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Sett opp Postfix på en valgfri GNU/Linux-distro Anbefaler Debian. Jeg snakker selvfølgelig om et gratis program som jeg kan bruke I Windows Vista! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Sett opp Postfix på en valgfri GNU/Linux-distro Anbefaler Debian. Jeg snakker selvfølgelig om et gratis program som jeg kan bruke I Windows Vista! Ja jeg skjønte det... men ser bare ikke vitsen med å bruke Vista på en mailserver. Vet dessverre ikke om noen Windows-mailprogrammer utenom Microsoft Exchange, som koster masse penger Lenke til kommentar
MrConn Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Sett opp Postfix på en valgfri GNU/Linux-distro Anbefaler Debian. Jeg snakker selvfølgelig om et gratis program som jeg kan bruke I Windows Vista! Ja jeg skjønte det... men ser bare ikke vitsen med å bruke Vista på en mailserver. Vet dessverre ikke om noen Windows-mailprogrammer utenom Microsoft Exchange, som koster masse penger Grunnen til å bruke Vista på en mailserver er at jeg kun har en PC og at mailserveren skal tusle å gå i bakgrunnen på den... Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Viss du bare har en maskin, hvorfor ønsker du å kjøre egen mailserver? Lenke til kommentar
navbeacon Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 MailEnable standard http://mailenable.com/download.asp Lenke til kommentar
MrConn Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Viss du bare har en maskin, hvorfor ønsker du å kjøre egen mailserver? Jeg ønsker å kjøre egen server for å lære litt om det... Evt se om jeg kan klare å få til et bedre spam-filter enn det jeg allerede har hos hosten min... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bruk Thunderbird som mailklient, og last med mailene med POP/IMAP. Thunderbird har godt spamfilter, og den kan lære underveis. Lenke til kommentar
MrConn Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Bruk Thunderbird som mailklient, og last med mailene med POP/IMAP. Thunderbird har godt spamfilter, og den kan lære underveis. Jeg ønsker ingen ny klient... Liker Windows Mail veldig godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå