lubb Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Ok, Unreal 2 var verdens beste spill . Har ikke sitt makan. Spillet hadde ikke en feil , det var jo helt perfekt. FORNØYD NÅ!? Hva er det vi har forum til, jo nemelig å si meninga si. Unreal 2 er ikke noe dårlig spill, men veldigt skuffendes synes JEG. Og som du ser har ikke unreal2 fått så gode kritikker. Jeg synest fortsatt at unreal var mye bedre en unreal2, gameplay messig. Og det må jo være en grunn til att folk skriver så mye dårligt om unreal2. Liker du ikke att folk er ærlige så får du bare la vær å lese da vetu. :wink: Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 ikke for å være frekk men jeg syns alle dere her er så jæ****g negative assa, det hører ut som om dere sitter å skriver bare drit om spill! det høres så dumt ut! :-? har dere ikke noe pent å si så hold det inni dere! men men gjør som dere vil! Tjukking, Løk, Dette er VÅR mening, og posten er lagd for enten Klage, eller rose, ikke restriktert til og bare rose et spill, noen liker det , mange liker det ikke, thats life, get over it. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Uff... Valgte å ikke tro på den kritikken spillet har fått, for en gangs skyld var jeg veldig optimistisk imøtekommende til et spill. Spillet bar jo tross alt på en arv - heter det ikke Unreal kanskje? Vel, det burde det aldeles ikke! Spillet burde ikke hete Unreal 2 i det hele tatt, og jeg burde tatt advarslene vi fikk på forhånd fra utviklerene mer alvorlig. For det første, historien er under enhver kritikk! Hvordan dette mølet har blitt til, og endatil godkjent, er meg veldig uforståelig. Selv jeg skulle kunne skrevet en bedre storyline enn dette her. For det andre, som andre har påpekt tidligere; mission-basert er ganske kjedelig, og hvis man absolutt skal basere spillet på missions, eller oppdrag om du vil, så spar meg for de såkalte "Objectives". For det tredje, som også klokelig har blitt påpekt; dette er Unreal, da forventet jeg å slåss hovedsaklig mot eksotiske aliens. Ikke andre mennesker! Jeg forventer å slåss alene, ikke i team! Jeg hater å slåss sammen med andre NPC'er, PC'er også for den saks skyld! Jeg vil være alene med mitt våpen. Ihvertfall i et spill som frekt nok kaller seg Unreal 2. For det fjerde; stemningsfull musikk er så og si fraværende. Den vidunderlige musikken fra Unreal, er erstattet med standard "slåssemusikk" og kjedelig bakgrunnsmusikk. Bakgrunnsmusikk er greit nok, men ikke kjedelig bakgrunnsmusikk. Musikken i Unreal gjorde at jeg av og til bare stoppet opp i spillet og lyttet til musikken (Sunspire, f.eks). Musikken i Unreal 2 husker jeg ikke engang. For det femte; jeg må igjen nevne den elendige historien! Og dette har tatt "årevis" å produsere? Hah! Snaisen grafikk er det, men en trenger ikke ofre visse mindre viktige elementer foran andre vesentlige! Lengden på spillet er jo også begredelig! Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne når spillet sluttet. "Var dette alt?", tenkte jeg. Ikke for å bedrive spoilervirksomhet, men slutten var fryktelig. Kort, enkel og lite gjennomtenkt. Må nesten flire når jeg i et par oppdrag før slutten tenkte at jeg nok var litt over halvveis i spillet. Dette oppdraget var faktisk litt skummelt og kjekt, men fy for en nedtur en halv time senere. Spillet la opp til at man skulle bli godt kjent med typegalleriet, kanskje til og med litt glad i dem, og så slutter det så raskt som dette!? Noen positive trekk er det jo også ved Unreal 2. Grafikken er nydelig, spesielt innendørs. Faktisk så kan jeg ikke i farten nevne noen spill (som har kommet ut) der grafikken er finere, bortsett fra vann-effektene. Dialogene er greie nok, selv om en alltids kan påpeke irritasjonsmomenter ved dette også, noe jeg ikke gidder. En annen kjekk ting var at noen av de automatiske dørene laget "lik lyd" som i Unreal, og man fikk ihvertfall for en stakket stund et glimt tilbake til fordums tider. Ja, også Skaarj da, men... Dette var nok interessant lesing tenker jeg, men jaja... Så fikk ihvertfall jeg også en plass i klagekoret. Andre oppfølgere jeg gleder meg til er Thief III, Deus Ex 2 og Doom III, og gud nåde dem hvis de viser seg å være like store skuffelser! Noe jeg uansett tviler på.. Vel, kanskje Deus Ex, men det får en tåle.. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg likte spillet og er godt fornøyd. Men for all del aldri spill spillet på Easy. Jeg bynte på easy men det ble nok alt for enkelt. Den åpningssena til spillet var noe av det beste jeg har sett i spill til å være eye-candy Det bygde ikke så mye på den gamle unreal historien nei, så jeg er nok litt enig der. Alikevell et glimrende spill men det fortjener ikke noen oppfølger ettersom de droppa multiplayer delen. Har prøvd litt modder til spillet nå men ingen har helt fungert. :-? Bra men bedre lykke neste gang ! Go Epic ! & Legend Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ja, hadde ikke navnet vært Unreal 2 - The Awakening, så hadde det vært et glimrende spill. All hypen rundt det har kanskje skrudd forventningene for høyt opp, men når det er sagt; jeg hadde i sin tid like høye forventninger til Thief II, som jo minst var like gøy som Thief. Hvis noen vil debattere det siste utsagnet, så får de starte en ny tråd. :wink: Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Var nok litt bedre steming i den første utgaven. Hadde mer sansen for å være alene og forlatt i en ukjent verden. Er også enig i at det ble litt teit når det hele var "mission basert". Alt i alt litt skuffende men på langt nær like skuff som UT2003.... Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hadde det ikke hett Unreal 2, så hadde nok ikke så mange kommet til å kjøpt spillet (basert på kritikkene) - Det er nå min mening. Jeg kjøpte spillet i går, tross at jeg visste om kritikken det hadde fått. Det var for kort, tomt etc. Jeg pakka opp og så 3 disker (3!!) Ojoj, her har man underholdning i en uke minst, tenkte jeg. I dag runda jeg det, replay value = null. Tok meg ca 7-8 timer :-| Starta på den tyngste vanskelighetsgraden selvfølgelig, hvilket faktisk førte til litt dauing og reloading i starten. Alt som det skulle være mao. Men etterhvert ble det liksom FOR lett uansett. Det lå rett og slett for mye helse og shield spredt rundt omkring. Våpnene var ganske balanserte følte jeg, bortsett fra det siste våpnet som var alt for kraftig. Flaksen var jo at man ikke fikk brukt det særlig mye. Hadde forventa meg mye mye mer. Fatter ikke hva Legend har sulla med hele denne tiden. Spill motoren har jo vært klar lenge, og det eneste de har fått til er å designe baner. Ingen interaktivitet, ingen story, ingen multiplayer. Skuff. Blir som de fleste ID spilla (single player). Teknologisk fantastisk, innholdsmessig på sjimpansestadiet. Det verste er at jeg frykter Doom 3 går samme veien. Bare fancy shit uten følelse. Deus Ex 2 har jeg enorme forventninger til, og Duke Forever må jo bli sinnsykt om det noen sinne kommer ut. Så sorry folks, dette er en flopp, med mindre du aldri har sett et FPS spill før, og synes det ser spennende ut. Oss gamle gutta forventer, og KREVER, mer =) Over & Out! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå