Uxzuigal Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Kan jo begynne å lure på om denne fyren er profesjonell monster-jeger siden han vet så mye om hvordan monstre skal falle realistisk Forresten..de som diskuterer her, INGEN av dere har skaffa spillet på lovlig måte. Diskutere en pirat-release kan man vel gjøre på isonews.com ellerno. joda joda jeg kjenner sjefen i Legende Entertainment og fikk en kopi, det gjorde dere andre også ikke sant?: O Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 dårlege argumenter for at unreal2 skuffer Det skuffa meg ikkje...utenom historia var ganske poengløs heilt fram til slutten...då kom det fram ein meining i spelet Det blei ikkje 100% ragdoll effekt Dette er kva ein av programmereane til Legend sa despite some akward "transitions", as someone here said, for example when one animation ends and another one begins or when characters turn around At the end of the project, headtracking ability quirks (particularly with regards to large-angle turns that needed to be synchronized with the body rotation) and animation pops (stemming from numerous animation channels blending in/out simultaneously) were my arch enemies. We did quite a bit of work towards reducing those kinds of visual glitches (both me on the code side and Hugh on the art side), but it's not something that was feasible to solve completely. It's one of those "damned if you do, damned if you don't" things, where the only way to make things work perfectly all the time requires sacrificing subtle motions that (under most circumstances) really help make the characters look more lifelike. So the choice became "make it look solid 100% of the time but have them appear robotic", or "make it look solid 98% of the time so they can appear natural". We figured the latter would be the better choice overall, and I still think that was the right decision, because the visual benefit to the general (non-transitioning) case is enormous. It ain't perfect, but hey, when you wanna make an omelette... - Chris spelet er kort ja, men det er lenger enn både max payne og medal of honor spelet var jævlig kult i begynnelsen...men dabba av litt på slutten i desse alien verdane likte heller ikkje boss kampane det var og lite med problemløysnings oppgåver og du som greide det på 6 timer på hard...pure løgn du skal vere gud om du greier det på 8 timer på hard i følge QA hos infogrames Ingen der greide heller ikkje å koma igjennom det under 5 timer på easy Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 (endret) 333 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 vell eg tok delvis feil...uansett så tar du og litt feil CPU SLITER SYKT i spel.....den største begrensninga er AI....som kanskje får eit extra lite push nå med hyper threading du kan heller ikkje bruker ragdoll som blir brukt på svært mange polygoner det betyr jo langt meir kalkulasjoner Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg synes nå Unreal 2 er veldig bra, har funnet fem av sju artifacts. det siter litt med 256mb ram merker jeg. Men dette er jo et spill som må kjøpes. Lenke til kommentar
renom Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 nei faen altså.... fikk også spillet av sjefen i atari også vet du hva ?? Det MÅ være noe kødd med den FairLight verisjonen, det er tusen og en bøgs i spillet, og spillet er så vanvittig HALO rip til tusen (ikke vits å diskutere, har spilt HALO hele mitt Xbox liv) Unreal 2 kan UMULIG være så dårlig som dette, alle de tingene må skyldes FLT og hva er det med den loademenyen, design fra 1994 ? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 eg har funne ein bug i spelet( hull i terrenget på eit brett) kan ikkje fatta kva dykk andre driver på med Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Dem skulle implemert ragdoll teknologien mye bedre... Hitman style, og ikke for å nevne Unreal tournament style!! Ragdoll: Når en karakter dør, detter den avhengig av omgivelsene.. F.eks,, hvis han dør i ei trapp, vil han humpe og skli ned trappa og kroppen vil forme seg etter... Hvis du går eller hopper på liket, vil det reagere med å flytte, riste på seg... (naturlig nok) Hvis du skyter på det o.s.v. Dette burde absolutt ha vært 100% nå. Det var jo perfekt i Unreal tournament 2003. Det heter Inverse-Kinematics. Det er når modellen er bygget opp rundt en skjelettsystem. Inverse-Kinematics, huske det. Lenke til kommentar
Grizzkhit Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 ragdoll er dårlig da, fordi det er ragdoll. ser ut som at det er ragdolls som faller og ikke mennesker eller monstre, og det blir dumt å springe rundt å skyte ned tøydukker. Jeg er helt enig med snowman, jeg har aldri likt det nye daue systemet til unreal. Synes det bare ser j@vlig teit ut. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 bare et lite halvusaklig innlegg: dere som klager på slemmesnømannen sitt innlegg kan umulig ha lest så veldig mye av han her på forumet... halvparten av det han sier er bullshit og resta er ikke helt stødig det heller... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 dårlege argumenter for at unreal2 skuffer Det skuffa meg ikkje...utenom historia var ganske poengløs heilt fram til slutten...då kom det fram ein meining i spelet Det blei ikkje 100% ragdoll effekt Dette er kva ein av programmereane til Legend sa despite some akward "transitions", as someone here said, for example when one animation ends and another one begins or when characters turn around At the end of the project, headtracking ability quirks (particularly with regards to large-angle turns that needed to be synchronized with the body rotation) and animation pops (stemming from numerous animation channels blending in/out simultaneously) were my arch enemies. We did quite a bit of work towards reducing those kinds of visual glitches (both me on the code side and Hugh on the art side), but it's not something that was feasible to solve completely. It's one of those "damned if you do, damned if you don't" things, where the only way to make things work perfectly all the time requires sacrificing subtle motions that (under most circumstances) really help make the characters look more lifelike. So the choice became "make it look solid 100% of the time but have them appear robotic", or "make it look solid 98% of the time so they can appear natural". We figured the latter would be the better choice overall, and I still think that was the right decision, because the visual benefit to the general (non-transitioning) case is enormous. It ain't perfect, but hey, when you wanna make an omelette... - Chris spelet er kort ja, men det er lenger enn både max payne og medal of honor spelet var sinnsvakt kult i begynnelsen...men dabba av litt på slutten i desse alien verdane likte heller ikkje boss kampane det var og lite med problemløysnings oppgåver og du som greide det på 6 timer på hard...pure løgn du skal vere gud om du greier det på 8 timer på hard i følge QA hos infogrames Ingen der greide heller ikkje å koma igjennom det under 5 timer på easy Mulig at du er "Gud" om du greier det på 8 timer, men seriøst, tror du ikke at Legende Ent. vil si at det tar mer timer en det gjør og fullføre det? nå spiller jeg mye FPS spil ,meen, hadde ikke forventet at jeg hadde "runnet" spillet så fort.. jeg vet hvertfall at jeg rukte 6 timer, om du velger og tro meg eller ikke er opp til deg, og du trenger ikke og si at det er "pure løgn". Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Dere kan heller fortsette diskusjonen etter den 7. februar, når spillet er sluppet. Tråden stenges fram til da. PS: Hvis noen har noe spesielt imot dette kan de kontakte meg på e-post eller PM. Jeg ser virkelig fram til å høre begrunnelsene deres. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Som jeg sa, og som Snabben var rask i dag tidlig til å minne meg på så skal tråden åpnes igjen nå. Det er jo i ettertid kommet mange tråder om akkurat det samme, men dette er prinsipp. Jeg vil benytte anledningen til å advare mot bruk av avslørende spoilers uten noen form for advarsel først. Dette ødelegger enormt for andre og er ekstremt irriterende. Spesielt når det skjer før spillet er sluppet! Vel vel, nok moralpreken.. Kos dere! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Ok...min oppsummering. Ragdoll var litt for lite realistisk, og ble bare brukt når personer døde. Dodginen var ødelagt i forhold til Unreal 1 og UT2K3. Grafikk messing er det SYKT bra noe som dere kan se på dette(370k) scrennshoten jeg har tatt. Men det er sykt krevende spill også. Selve missionene er vel litt kjedelige...få variasjoner i missonene. Det er standard tingen der du skal passe på personer/ting til rescue kommer og hente artifacts. Usannsynlig lite oppfinnsomhet på den siden. IA fungerer MEGET bra syns jeg. Fiendene dine tenker ordentlig og arbeder strategisk (borsett fra en gang da en dude satt seg fast i et eller annet og jeg måtter drepe duden og missionet på nytt Og Bossene var...eh...dårlig. Rett og slett. Meneh...jeg gir det allikevel en 5'er pga nyyyyydelig grafikk, NYDELIG dame, og litt "Serious Sam" tendenser når du rydder vei for professoren. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Spillet er kjedelig. Tror heller jeg runner gjennom Half Life jeg... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Som jeg sa, og som Snabben var rask i dag tidlig til å minne meg på så skal tråden åpnes igjen nå. Det er jo i ettertid kommet mange tråder om akkurat det samme, men dette er prinsipp. Jeg vil benytte anledningen til å advare mot bruk av avslørende spoilers uten noen form for advarsel først. Dette ødelegger enormt for andre og er ekstremt irriterende. Spesielt når det skjer før spillet er sluppet! Vel vel, nok moralpreken.. Kos dere! Helt enig med deg der ,spoilers er idiotisk, hvis man skal poste spoilers bør det være på et spoiler forum med teksten ***Spoiler*** eller lignede forann Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg ønsker at forumet kunne ha hatt den funksjonen som heter spoiler der man bruker Slik at man fikk noe som dette: http://www.b-real.net/pix/%5bspoiler%5d.gif Og ved dra over der teksten er skult få fram det som er skult: http://www.b-real.net/pix/%5bspoiler%5d2.gif Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg er kommet et stykke på vei i Unreal2. Synes det er bra spill jeg, men savner litt atmosfæren/stemningen fra Unreal 1. Jeg har tatt noen screenshots i 1280*1024, 32bits. Alle detaljer på max (ATI Radeon 9700 Pro). Jeg har ikke skrudd på FSAA eller AF. http://www.home.no/spazmen/Shot000012.JPG http://www.home.no/spazmen/Shot00014.JPG http://www.home.no/spazmen/Shot00015.JPG http://www.home.no/spazmen/Shot00002a.JPG http://www.home.no/spazmen/Shot00005.JPG Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg er kommet et stykke på vei i Unreal2. Synes det er bra spill jeg, men savner litt atmosfæren/stemningen fra Unreal 1. Jeg har tatt noen screenshots i 1280*1024, 32bits. Alle detaljer på max (ATI Radeon 9700 Pro). Jeg har ikke skrudd på FSAA eller AF. Skru på antialasing da! Skru heller ned oppløsningen og sett på antialasing. Det er lissom sinnsykt mye bedre da. Å spille spill uten antialasing med et så bra skjermkort er en skam.. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg har LCD skjerm der standardoppløsningen er 1280*1024. Derfor er det best å kjøre i denne oppløsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå