aldrimerforum Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 (endret) 222 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hvis det er alt du har å klage på et ellers glimrende spill,må jo spillet være bra.Og det er det..sinnsykt bra. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Også var det litt kort .. :- Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Det er en del irriterende feil etc i spillet, som du kan gå igjennom objekter, skli igennom objekter..altså grove klipping feil og "Collision" errors.. altså gå igjennom andre figurer etc.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Man klager ikke på ting som er gratis, gjør man vel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 altså, jeg er temmelig fornøyd med spillet, men jeg vil påstå at høydepunktet i spillet er og blir de 2 første brettene, de som er mest "eye-candy" as well virker som spillet ble rushet frem, for det var en del uhyggelige bugs som forårsaket en del rebooter o.l :/ men jeg regner med at dette fikses i den første patchen Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 (endret) 3 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Man klager ikke på ting som er gratis, gjør man vel. Alt er gratis (spill) Med den holdningen syns jeg like godt du kan slutte å forvente deg knallbra spill. Hvis alle begynte å være som deg, ser vi snart ikke flere gode titler. Det koster penger å lage gode spill, og når gamere ikke bruker en krone på spillene sine, er det ingen grunn til å begynne å klage heller. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 (endret) 333 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Ser virkelig ikke poenget med å klage over noe man ikke har betalt for, går i alle fall an å være litt diskret ... Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Ser virkelig ikke poenget med å klage over noe man ikke har betalt for, går i alle fall an å være litt diskret ... Det er lov å ha meninger og komme med disse, uten å "klage". Jeg oppfatta ikke kommentarene ovenfor som klaging, mer som småplukk. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 ragdoll er dårlig da, fordi det er ragdoll. ser ut som at det er ragdolls som faller og ikke mennesker eller monstre, og det blir dumt å springe rundt å skyte ned tøydukker. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Han sier jo bare hva han mener, det gjør jeg også Om vi har ikke betalt for det har ingen ting med saken og gjøre, vi bare sier våres meninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 jeg likte spillet så jeg kommer garantert til å trappe opp i butikken for å kjøpe det den 4 februar slik burde alle gjøre, liker du et spill så kjøper du det. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Dikky: helt enid ALT FOR KORT :/ og faen da, for en tragisk slutt, ugh:( Unreal forever.. (1) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 og.. lurer nå på om det faktisk er en real versjon og ikke noe bullshit denna jeg.. altså en halv ferdig sak med ikke alle missions eller.no.. tok med 6 timer, og det er for dårlig, jeg spilte også på "Unreal" difficulty.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 (endret) 333 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 ragdoll er dårlig da, fordi det er ragdoll. ser ut som at det er ragdolls som faller og ikke mennesker eller monstre, og det blir dumt å springe rundt å skyte ned tøydukker. Enten så har du misforstått totalt, eller så har du veldig dårlig humor. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Kan jo begynne å lure på om denne fyren er profesjonell monster-jeger siden han vet så mye om hvordan monstre skal falle realistisk Forresten..de som diskuterer her, INGEN av dere har skaffa spillet på lovlig måte. Diskutere en pirat-release kan man vel gjøre på isonews.com ellerno. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå