Gå til innhold

Unreal 2 ..litt skuffet...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

altså, jeg er temmelig fornøyd med spillet, men jeg vil påstå at høydepunktet i spillet er og blir de 2 første brettene, de som er mest "eye-candy" as well :)

virker som spillet ble rushet frem, for det var en del uhyggelige bugs som forårsaket en del rebooter o.l :/

men jeg regner med at dette fikses i den første patchen :)

Lenke til kommentar
Man klager ikke på ting som er gratis, gjør man vel. :p

Alt er gratis

(spill) :p

Med den holdningen syns jeg like godt du kan slutte å forvente deg knallbra spill. Hvis alle begynte å være som deg, ser vi snart ikke flere gode titler. Det koster penger å lage gode spill, og når gamere ikke bruker en krone på spillene sine, er det ingen grunn til å begynne å klage heller.

Lenke til kommentar
Ser virkelig ikke poenget med å klage over noe man ikke har betalt for, går i alle fall an å være litt diskret ...

Det er lov å ha meninger og komme med disse, uten å "klage". Jeg oppfatta ikke kommentarene ovenfor som klaging, mer som småplukk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg likte spillet så jeg kommer garantert til å trappe opp i butikken for å kjøpe det den 4 februar :)

slik burde alle gjøre, liker du et spill så kjøper du det.

Lenke til kommentar
ragdoll er dårlig da, fordi det er ragdoll. ser ut som at det er ragdolls som faller og ikke mennesker eller monstre, og det blir dumt å springe rundt å skyte ned tøydukker.

Enten så har du misforstått totalt, eller så har du veldig dårlig humor.

Lenke til kommentar

Kan jo begynne å lure på om denne fyren er profesjonell monster-jeger siden han vet så mye om hvordan monstre skal falle realistisk :p

Forresten..de som diskuterer her, INGEN av dere har skaffa spillet på lovlig måte. Diskutere en pirat-release kan man vel gjøre på isonews.com ellerno.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...