Exinferis Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Så har fått et problem når jeg spiller, har ikke hatt problemet hele tiden, men nå i det siste har det bare blitt verre å verre. Skjermbildet fryser, lyden looper å etter hvert så restarter PC-en seg, noen ganger så får jeg en feilmelding om at nv4_disp har forårsaket en feil bla bla. Så det jeg lurer på er, om noen vet, er dette pga at det er fysisk feil på skjermkortet, driver feil, eller kanskje det har noe med onboard lydkortet som jeg bruker. Jeg har hatt cpu overklokka til 3ghz siden jeg fikk PC-en, selv om jeg ikke tror det skal ha noe med saken å gjøre. (prøvd å klokke ned igjen, uten hell) Specs: Asus P5W DH Gainward 7900gt 512mb GS C2D E6600 2GB corsair 6400 ram Lenke til kommentar
G_e_r_o_n_i_m_o Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hadde akkurat samme problem som deg. det viste seg å være gpu på mitt 8800gts som ble for varm. fikset det med å installere rivatuner for å guffe opp vifta litt, fordi den tuslet bare rundt med cirka 30 prosent på stock Lenke til kommentar
Exinferis Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Hmm, mulig det er at den går varm, men har hatt denne PC-en et år eller noe, å dette har aldri vært et problem før Blåste gpu fri for støv, å la samtidelig merke til at cpu vifta var helt full av støv, tror den lå på ca 50grader, er det nok for at det crasher kanskje Endret 2. november 2007 av Exinferis Lenke til kommentar
G_e_r_o_n_i_m_o Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) 50 grader mener jeg den skal tåle godt. mitt var vell oppe i over 85 grader etter di tre første testene i 3d mark,klikka vel på rundt 90, fikk da den loopinga av lyden som du fikk før blåskjermen kom glemte å spørre, har du klokket gpu noe? Endret 2. november 2007 av G_e_r_o_n_i_m_o Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hva slags psu har du i maskinen? Lenke til kommentar
Exinferis Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Jeg har Hiper 580w, å jeg har ikke overklokka gpu noe Endret 3. november 2007 av Exinferis Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Den holder men jeg ser at du har skjermkort fra Gainward, de bruker å gode men har mistet litt troen på de! De tre siste kortene fra Gainward jeg har hatt har det vært feil på få lånt deg et annet kort av en kompis el no sånt og test maskinen din med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå