Gå til innhold

nvidia geforce 8800 ultra

ZearoX

Anbefalte innlegg

Hei,

Har litt problemmer med å kjøre wow på det nye skjermkorte. Du kan ta en titt på bildene jeg har tatt på www.host4you.no/WoW . Dette skjer da kun av og til når jeg kjører 2 wow vinduer eller spiller lenge. Kan det være jeg trenger en kraftigere strøm forsyning? kjører 400w nå, fikk beskjed her om dagen når jeg starta PC-en at nvidia hadde deaktivert noe greier for å hindre hardware skade begrund av for lite strøm?

hvis jeg trenger mer, vil det være nok med 500w?

Endret av ZearoX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Har litt problemmer med å kjøre wow på det nye skjermkorte. Du kan ta en titt på bildene jeg har tatt på www.host4you.no/wow . Dette skjer da kun av og til når jeg kjører 2 wow vinduer eller spiller lenge. Kan det være jeg trenger en kraftigere strøm forsyning? kjører 400w nå, fikk beskjed her om dagen når jeg starta PC-en at nvidia hadde deaktivert noe greier for å hindre hardware skade begrund av for lite strøm?

hvis jeg trenger mer, vil det være nok med 500w?

400Watt på et 8800ultra er alltfor litte uansett merke, og når nvidia hadde deaktivert noen greier så har det klokket ned kortet så det ikke blir skadet pg.a. for lite strøm. Problemene dine løses garantert når du kjøper ny strømforsyning. 500w skal egentlig holde hvis det er av bra merke men jeg vil anbefalle deg å ha minst 600 så er du på den sikkre siden.

Strømforsyninger jeg kan anbefalle:

Corsair

Mist 600 v3

Gigabayte Odin

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...