Inaa2007 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Då eg og klassen var på skuletur til Polen, Tsjekkia og Tyskland så knipsa eg nokre bilete. Her er to. Eg ynskjer kommentarar og kritikk på dei! Kameraet som er brukt er Canon eos 350d og kit-objektivet 18-55 mm. Endret 2. november 2007 av Inaa Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Når det gjelder bildet av solnedgangen, så synes jeg det ble litt for kjedelig. Tror det har med at skyene går i et med horisonten. Pluss det at det blir vel mye blå himmel og svart bakke. Da har jeg mer sansen for bildet med piggtråden. Her har du fått til en stilig effekt med piggtråden skarp og bakgrunnen uklar. Jeg kunne tenkt meg bakgrunnen litt mer skarp slik at jeg kunne skjønne hva slags byninger som er der. Birkenau er jo ikke en bondegård... Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg likte også piggtrådbildet ganske godt. Mulig det kan bli litt skarpere med litt forsiktig USM i ett eller annet redigeringsprogram. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Bybildet er litt rotete etter min smak. Har kuttet litt i det slik at vi får mer en panorama følelse, samtidig som en del av forgrunnen som egentlig bare var i veien ble borte. Har også gitt litt mer konstrast for å få bort en del unødige detaljer og en sortere linje mot horisonten. Endret 2. november 2007 av andersj Lenke til kommentar
Inaa2007 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Tusen takk for kommentarar Biletet ble med ein gong mykje betre når det blei croppa litt, ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå