goggen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Noen som har prøvd dette, er det verdt pengene? Lenke til kommentar
jokka8 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva med å legge ut en link til det du sikter til? Tror jeg ville gått for ett cruise til Kiel istedet. Veldig bra båter, eller skip om du vil. større lugarer(med TV og gratis minibar), bedre service, bedre underholdning, bedre mat og ja, stort sett bedre på alt. Jeg tok båten fra Køben til Oslo nå i sommer og synes det var ganske dårlig. Spesielt p.g.a. den lille lugaren og den dårlige underholdningen ombord. Jeg vil anbefale Colorline til Kiel Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva med å legge ut en link til det du sikter til? Tror jeg ville gått for ett cruise til Kiel istedet. Veldig bra båter, eller skip om du vil. større lugarer(med TV og gratis minibar), bedre service, bedre underholdning, bedre mat og ja, stort sett bedre på alt. Jeg tok båten fra Køben til Oslo nå i sommer og synes det var ganske dårlig. Spesielt p.g.a. den lille lugaren og den dårlige underholdningen ombord. Jeg vil anbefale Colorline til Kiel Colorline er generelt mye bedre enn DFDS. Båtene er finere, og betjeningen er mye hyggeligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå