Marv Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 noen som kan hjelpe meg å finne drivere til ett epox EP-8KDA3+ hovedkort. kommer inn på siden til epox, men ftp serveren er nede virker det som....... noen andre steder jeg kan finne? trenger audio, nettverkskort.. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Prøv usa-linken Her EP-8KDA3+ Endret 3. november 2007 av Zink Lenke til kommentar
Marv Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 ja.... men problemet er at serveren der driverne ligger, ikke er tilgjengelig. kommer så jeg finner driverne og alt, men da jeg trykker for å skal laste ned den, så finnes ikke siden :S Lenke til kommentar
Zink Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Epox har jo lagt ned tidligere i år, men det var overraskende at de ikke har drivere til nedlasting så kort tid etter... Så får man lete andre steder da - Er uansett nyere drivere enn de som Epox hadde (sjekk at du får til riktig OS): Realtek Audio Codecs nForce3 Series Angående nForce Version: 5.11 - Det er noen som melder om problemer med denne versjonen og da anbefales version 5.10. v5.11 kanskje går utmerket på ditt system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå