mX mann Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg lagde ett stativ og hengte bassen i taket, det virka utrolig bra, jeg fikk en klar bass lyd. Og etter Jeg hadde flytte den ca 25cm fra veggen ble den både stam og klar. Jeg flyttet lit rundt på stolen der jeg sitter og fant den perfekte lengden fra bassen. Og nå sitter jeg med en bass som har blitt mye bedre en når den sto på gulvet. Er det noen andre her som har prøvd dette. Lenke til kommentar
striky Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Ja dette kan stemme det. Lavfrekvent lyd kan ikke retningsbestemmes av det menneskelige øret. Og vi vet jo alle hvor vanskelig det kan være å få plassert subwooferen optimalt. :smile: Kanskje ikke den mest lettvinne plasseringen for de med B&W's største sub, den veier jo opp mot 100 kg Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hørtes ikke dumt ut det.. Hva slags sub er det snakk om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Gjør det enkelt jeg Subben ned i nærmeste hjørne, og tilpasser så volumet på den med forsterkeren ettersom hvilken applikasjon jeg kjører.. ferdig arbeid. beret Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg har lagt min sub under senga mi slik at høyttalerne i sub-kassa er vendt mot motsatt vegg av der Pcpulten står..Det lager bare helt rå lyd!! Sub'en min er fra et hjemmekino-system og består av 2 stk 6,5" basser og et delefilter som gjør at bassene spiller helt ned i bånn av frekvensskalaen!det er helt gromt ass, skikkelig grombass!Og det mest utrolige er at jeg gav hundre spenn for den!! Hilsen Tomzern Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hvis du har lagt subwooferen slik du forteller så tror jeg bassen blir litt boomy og litt for overdreven, men det høres sikkert kult ut på vorspielet og slikt Men, i forhold til prisen så er det vel sikkert grisebra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå