royter Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei folkens! Har hatt denne ruteren en lites stund nå. Kom ved en tilfeldighet til å merke at koplingen var "pip åpen" Har nå aktivert 64 bits WEP men blir som nevnt koplet ned fra nettet med noen minutters mellomrom? Koplingen var fjellsolid når den var åpen. Noen med en ide om hva jeg kan foreta meg? På forhånd takk Lenke til kommentar
Vapo Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hadde problemer med at min 655 var ustabil også.. flashet til nyeste firmware og etter det har den vært stø som fjell! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har du sjekket om ruteren kobler ned internetttilkoblingen hvis du er inaktiv i 5 min? Kan være det, hvis du har samme problemet med kablet nettverk. Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hadde problemer med at min 655 var ustabil også.. flashet til nyeste firmware og etter det har den vært stø som fjell! Hadde akkurat samme erfaringen selv. Så.. flash that firmware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå