Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NetCom Internett legger ned tjenesten..! :/

Anbefalte innlegg

Har lenge sagt til min bestefar at han skal bytte Internettleverandør fra Telenor til NetCom når hans abonnement (129 kr/mnd) går ut. NetComs ISDN-tilbud har jo lenge vært det billigste.

Men som dere ser nedenfor ser det altså ut til at det skal legges ned. Hvorfor spør jeg meg selv? Tjener de ikke penger på ISDN lenger?

Så hva skal bestefar fyre opp nå? Selv tror jeg Tiscali er det nest beste alternativet. Har dere andre noen synspunkter på noe av dette?

Setter pris på alle innspill! :)

NetCom as har besluttet å legge ned tjenesten NetCom InterNett fra 1. april 2003. Vi beklager de ulemper dette medfører for våre kunder.

Bakgrunnen for at tjenesten legges ned er at NetCom ønsker å fokusere på mobile tjenester.

Ditt nåværende Internett abonnement hos NetCom avsluttes automatisk i forbindelse med nedleggelsen. Vi anbefaler deg å gå til Post- og Teletilsynets Internettsider, www.telepriser.no, dersom du ønsker ny leverandør av denne tjenesten. Her kan du sammenligne priser og bestille nytt abonnement via Internett. Den nye leverandøren vil være behjelpelig med oppsett av din PC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes det er trist da jeg selv hadde tenkt til å opprette et "backup-internett-tilknytnings" abbenoment tilfelle min ADSL linje en dag ikke skulle fungere av en eller annen grunn, noe som har hent to ganger. Har et annet gratis dial-up abbenoment, men den er jo ikke så billig som NetCom sin var, så når jeg skulle registrere meg der for en uke eller to tilbake fikk jeg "sjokket", nemmelig at de hadde lagt ned dial up internett tilgangen sin.

Lenke til kommentar
Har lenge sagt til min bestefar at han skal bytte Internettleverandør fra Telenor til NetCom når hans abonnement (129 kr/mnd) går ut. NetComs ISDN-tilbud har jo lenge vært det billigste.

Men som dere ser nedenfor ser det altså ut til at det skal legges ned. Hvorfor spør jeg meg selv? Tjener de ikke penger på ISDN lenger?

Tja, anatgelig har de mistet mye volum til bredbånd og småkunder tjener de ikke nok på til og opprettholde det apparatet som kreves for og være en brukbar ISP.

Og som de skriver så er vel ikke Netcom sitt kjeneområde og drive med oppringt internett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...