Sinnsyk asylaspirant Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 God aften. Jeg befinner meg for øyeblikket foran TV'en sammen med mor og far mens vi spiser iskrem med nonstop i. For øvrig meget godt, men det var ikke poenget. Fordi jeg for øyeblikket ikke har noe bedre å finne på ser jeg Idol på TV, og jeg kan ikke la være å bli alvorlig oppsatt av alt skrytet Linnea får av dommerne. Greit nok at hu kanskje har sjarm, blablablabla, men fy faen for en rusten stemme. Når hun ødela Yellow (Coldplay) rant begeret over for min del. Mens Linda (som har en stemme med litt trøkk i og tør å satse) får kjeft for ditten og datten. Hvis ikke Kim Rune får noe positivt er det over og ut. Nei, jeg er glad jeg ikke har greie på musikk. Særhetens glade dager. Men uansett: Hva tenker dere om idol i år? Er det de merkeligste og særeste som vinner eller de tøffeste og flinkeste? Blir du sint av å se idol? Selv blir jeg utrolig flau av å se på, vet ikke hvorfor. Er det sånn for alle? Hvis noen oppfatter denne tråden som aggressiv kan jeg allerede nå forklare at jeg er i godt humør, bare nyskjerrig og lei av kjedelig idol, som snart kanskje er på tide å legge på hylla. Er det femte eller sjette sesongen nå, forresten? Diskuter litt da. Plz. Fredrik Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 hu gjorde jo en kanon låt nå da... men problemet er at de som har vært på scenen har gjort det bedre... , likte ikkje sangen til isabella forresten Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Idol er et problem. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Gjeeeeesp! Når idol går er jeg glad jeg har NRK. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Gjeeeeesp! Når idol går er jeg glad jeg har NRK. Gasnke enig der, det eneste jeg liker med idol er auditionen, der det er så mange rare folk Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Gjeeeeesp! Når idol går er jeg glad jeg har NRK. Gasnke enig der, det eneste jeg liker med idol er auditionen, der det er så mange rare folk Var litt morsomt å se når det var folk som gikk på skolen min som kom videre, men nå ser jeg like gjerne på beat for beat, og det sier litt... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg tar Holmgang foran Idol. Og Holmgang er sovemedisin som sendes fra skjerm. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg såg på litt, men jeg skrudde heller på anlegget med min egen musikk orker ikke å høre på det pisset på idol altså. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Enig, Linnea suger hardt, dessverre. Savner faktisk de "ordentlige" Idol-deltakerne. Som Kurt Nilsen mm. Endret 2. november 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Savner faktisk de "ordentlige" Idol-deltakerne. Som Kurt Nilsen mm. I hear you! Push push! hihihi Endret 2. november 2007 av fredrikg- Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er det bare meg eller har han Kim Rune ( heter han det ? ) en veldig feminin måte å opptre på? Får ikke intrykket av at han er det til ellers, bare når han er på scenen. Snodig. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 hahaha.. jeg sa akurat det samme til kjerringa... " han må vel vær homo" .. for det der e femi! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Idol har blitt melka for mye, for min del. Blitt dritkjedelig. Sitter heller med et tannlegebor oppi ræva enn å se på det skvipet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg følger ikke så altfor mye med Idol, men har sett litt når det ikke er så mye annet å se på. Men det du sier om Linnea er helt sant. Mer råtten artist skal man lete lenge etter. Hun kan ikke synge, men dommerne skryter henne opp i skyene. Håper hun kommer seg til helvette ut derfra. Uansett, Idol er noe dritt som for min del kan slutte å sendes. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg bryr meg fint lite om Idol. Hvis noen spør om jeg vil se på så takker jeg pent nei og sier at jeg har bedre ting å gjøre, enn å se på 16 år gamle ungdommer prøve å lage musikk med konfirmasjonsgaven sin og en litt rusten stemme halveis i stemmeskifte. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Idol - Jakten på en superstjerne. Tittelen er så tragisk, hvor mange som vinner bli engang en stjerne? Alt de får er ca sin "superhit!!" sendt på svisj i 4uker. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 ...og så er det over. Hva skjedde med han Kjartan? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva skjedde med han Kjartan? Han kom nettopp ut med et nytt album. Synes idol ble hakket bedre i år, da de fikk lov å spille sine egne instrumenter. Men er blitt lei hele greia. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Tittelen er så tragisk, hvor mange som vinner bli engang en stjerne? Kjartan Salvesen, Jorun Stiansen, osv. Jeg kan nevne i fleng. De suger bigtime. Sandra Lyng Haugen og Tone Damli Aaberge er også eksempler på middelmådige idol-kjendiser som ikke er verdt en femmer, men som kanskje har litt skjarm på TV. Nei fytti grisen, takke meg til Kurt Nilsen og Alejandro Fuentes. Spesielt førstnevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå