Skribenten_ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 skal sende min HP til infocare, men på hjemmesiden dems så skiver de "Alle arbeider betales etter InfoCares til enhver tid gjeldende prisliste. Prislisten finnes i salgslokalet" hvorfor i all verden kan dem ikke bare legge ut prislisten på nettet. det betyr altså at jeg da "kjøper" en vare uten å få vite prisen på den. jeg blir no nødt til å sende min HP, men hva det vil koste meg må jeg jo bare gjette. kan være alt fra flere hundre til noen tusen Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 ingen som vet Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Dersom dette er garantireperasjon så betales dette av HP. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg vet dette er en epic post, men da jeg googlet etter samme tema fant jeg følgende: http://www.infocare.no/focusfirst.aspx?m=31&amid=1165 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå