Dernel Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Har akkurat hatt en liten formatering og instalerte G15. Fant fort ut at det var engelsk oppsett for jeg hadde ikke ae oe og aa . Jeg satte inn cd/en og trykte innstall igjen, og tenkte at jeg kunne velge norsk oppsett der. Det kunne jeg ikke. Noen som vet hvordan jeg fikser dette? EDIT: Litt feil maa man ha Endret 2. november 2007 av Dernel Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Prøv å last ned drivere ifra logitech sine sider. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Proevde det, er fortsatt like dumt... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Gå på regionale instillinger i kontrollpanelet og skift tastaturspråk fra engelsk til norsk. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 æøåæøå! yess kjempetakk! problem løst noen kan stenge den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå