Magnusbj Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har kjøpt meg SE P1i, gleder meg til den kommer på tirsdag. Imidlertid er det en ting jeg tok for gitt var mulig med Symbian, men som jeg begynner lure på om i det hele tatt er mulig: Finnes det en podkast-manager til dette OSet/denne telefonen? Jeg hører mye på podkast på min K800i allerede, og en viktig grunn til at jeg oppgraderte til P1i er å slippe å først laste de ned på PC-en og så over til telefonen. I stedet har jeg gledet meg til at telefonen skal laste ned siste versjon av seg selv, så lenge den er i en wifi-sone. Tanken på å alltid ha siste utgave av Nyhetsmorgen når jeg drar på jobb (enten det er halv åtte eller elleve) og alltid siste utgave av Dagsnytt 18 når jeg drar hjem (enten det er sju eller til på kvelden) automatisk liggende inne som MP3 på mobilen, for å høre på under den lange reisen med sykkel eller buss, var nesten som en våt drøm å regne. Og nå viser det seg at det kanskje ikke skal bli så gjevt likevel. Det eneste podcast-programmet jeg har klart finne til Symbian er dette:. Som dere ser av anmeldelsene, virker det elendig. Nokia har også ett . Det er Symbian-basert, men samtidig får jeg intrykk av at det at det bare funker med Nokia-telefoner. Stemmer det? Finnes det eventuelt en lignende applikasjon fra SE - som jeg har oversett? Så mine spørsmål til dere er rett og slett: Er det noe jeg har oversett? Finnes det et gromt program der ute jeg kan bruke til å laste ned pokaster direkte til min nye telefon? Eller må jeg belage meg på fortsatt bruke iTunes for så å laste de over til telefonen min med supertreg blåtann? (når jeg ikke har datakabelen for hånden, noe som oftest er tilfelle). På forhånd tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå