Gå til innhold

Faar ikke installert drivere!

Anbefalte innlegg

Har akkurat formater Pc-en min etter litt styr. Etterpaa hadde jeg ingen lyd og tenkte jeg skulle laste ned nye drivere til lydkortet. Trykker paa download-knappen men da tar det kjempelang tid, foer denne erorren kommer opp:

Har en Fujitsu-Siemens Scaleo P maskin

post-108048-1194030831_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda det har jeg, den heter driver an utilities. Men pc-en min vil ikke lese den, men jeg kan utforske den da. Gjør det finenr Audio-mappa og prøver og installere drivere manuelt fra der, men det funker ikke. kommer bare opp denne:

Ingen av de filene er setup-filer...

INF-filene derimot er de du skal bruke... Gå til kontrollpanel > legg til ny maskinvare > lydkort > klikk på "har diskett" > finn den mappen med INF filene i (den på bildet) > OK > så ser du navnet på lydkortet, så skal det funke HVIS det er riktige drivere...

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd enda mer men fortsatt ingenting som virker. Men når jeg kommer til edn " har diskett" trykker jeg på den og skal velge vilke driver jeg skal installere. Det er 28 drivere i alt, skal jeg instalkere alle eller bare en? For det går ikke å installere alle samtidig

EDIT: når jeg har installert driverne kommer opp at " denne enheten kunne ikke starte" (kode 10)

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...