Sobler Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei! Det har seg sånn at jeg har litt lite peiling på slikt. Jeg har kjøpt meg en bærbar datamaskin, og har en ekstern harddisk som står på rommet mitt. Det er kjipt å drasse den med seg hver gang jeg skal ned i stuen og sitte med dataen. Jeg lurte på om det var en eller annen mulighet for å få den til å bli trådløs. Det som først falt meg inn, var om jeg koblet en trådløs ting i enden på usb utgangen på harddisken, og satte i en mottaker i usb inngangen på datamaskinen. Jeg søkte litt på internett etter noe, men fant ingenting. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har du ikke en stationær pc i huset? Da deler du bare den eksterne over nettverket via den stationære. Lenke til kommentar
Sobler Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Joda, selvfølgelig. Men jeg ønsker ikke å gjøre det på denne måten. Da må en annen maskin stå på hele tida om jeg skal ha tilgang til det. Men den måten jeg foreslo? Er det noe som er slikt? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=317554 (Støtter vist ikke NTFS hdd) Koble den til routeren din. Endret 3. november 2007 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå