PrincessAi Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har prøvd mange forskjellige ordbøker på nett, men ingen finner ordet. Det står bakpå hårfargen min : "Rinse hair thoroughly, away from the face" Hadde vært fint om noen visste det. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 rinse verb. skylle, spyle, rense Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Rense/skylle. Men det er en egen trad ang oversettinger. Bruk den neste gang Lenke til kommentar
PrincessAi Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Takk Det skal jeg gjøre. Får lære meg å lete litt først xD Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Husk også på at det finnes amerikanske ordbøker Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Du kan jo også prøve oversettelsestråden. Lenke til kommentar
jarvoll Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vet ikke om dette er nødvendig å si (og om det ikke er, beklager). Så vidt jeg vet "rinse" betyr bare å vaske såpen av noe med vann. Hvis dette er allerede sagt, bare fortell meg å holde kjeft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå