Kjellis Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har kjøpt nye office 2007, og lurer på hvordan eller om det er mulig å få en klassisk visning på menyene i Word 2007? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ikke uten 3-parts programvare og selv da blir det ikke helt som før. Mitt råd er å venne seg til det, like godt først som sist. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Hey, med flaks fixa det seg rimelig bra. Valgte "minimer båndet" og dermed forsvant alle ikonene og fikk de som fanevalg istedet Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Joda, det hjelper litt men har samtidig den ulempen at når du klikker på fanene kommer hele båndet ned og dekker over øverste del av dokumentet. Grenseløst irriterende spør du meg. Endret 2. november 2007 av kjeklulf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Utrolig trist at alt skal være så "designmessig-korrekt", jeg sitter med Open Office for øyeblikket, men om jeg skulle brukt MS Office, hadde jeg nok ikke brukt noe nyere enn 2000 nettop fordi det er så mye dill dall man ikke trenger i versjonene etterpå... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det er mye nytt og mye bra i Office 2007 og grensesnittet er det, overraskende nok, mange som liker. Hadde det vært noe enklere å tilpasse hadde også jeg vært mer fornøyd. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg sliter selv med å lære med det nye menysystemet i Office 2007 Klassisk meny, ser her: http://www.addintools.com/english/menuoffice/default.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå