Fear the Scare Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei, mitt problem er at: Når jeg av og til skriver så plutselig begyner musen å "trykk" seg av seg selv, og når jeg har muse pekern på en tekst og jeg holder den der, så kan den av og til "trykke" seg inn og så hopper den tilbake der muse pekern pekte, det verste er når jeg skriver ting på nett, og muse pekeren står på "lukk" og trykker seg inn, jeg har det på min pc, som jeg fikk for 6 timer siden... Så vis du skjønner hva som er feil hjelp meg, Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kommer du borti touch pad? På de fleste PC-er blir to kjappe trykk på touch pad tolket som et museklikk. Kan være sinnsykt irriterende. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Testet det nettopp, det er touch padden av og til, men når jeg legger hånden lenende med 2 cm klaring fra touch padden skjer det samme nesten. Kan jeg slå av PAD'en? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det tror jeg, men er ikke helt sikkert. Det har gått på mange bærbare jeg har prøvd, men vet ikke om det går på alle. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 jeg tror jeg fant en innstilling som fikset det problemt, en instilling som ble kalt "Slå av tapping ved skriving" og så var det en ting der som man kunne innstille forsinkelses tiden ved når en toucher ved skriving Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) OT tips: Ikke lov med bilder i signaturen. Endret 2. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå