AnaXyd Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Heisann! Har tatt noen bilder via fotografen nå, og jeg fikk med meg hele flashbrikken med bildene fra kameraet hans. Jeg har lastet over alle filene på PC-en, og det var en hel haug med .NEF filer. Jeg prøvde å åpne dem i photoshop, men jeg får bare beskjeden "Could not complete your request because it is not the right kind of document". Så jeg bare lurer, siden det står i rullelisten i "open" menyen til Photoshop at den kan åpne .NEF filer, kan det hende at det er noe feil. Hvis det ikke er det, er det noen andre måter å åpne disse på, og få dem inn i photoshop uten å miste kvaliteten? Setter pris på svar! Endret 2. november 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Prøv det som står i denne tråden frå Adobe-forumet: http://www.adobeforums.com/webx?128@@.3bb6a869.3bc2a29d Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Oj! Takk for knallraskt svar! Jeg skal se på linken.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Skjønner det slik at jeg må installere en plugin for å få dette til å fungere ordentlig. Da laster jeg ned en ved navn Camera_Raw_3_6, og håper det fungerer når jeg har installert den. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Det fungerte ypperlig! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå