terjemag Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei! Jeg har et excelark som jeg planlegger å distribuere til andre, der jeg låser enkelte celler, mens andre må være mulig å skrive inn ny informasjon i. Det er ett skjema som skal fylles ut, og enkelte opplysninger er faste, mens andre er variable. Jeg bruker office 2003. Håper noen kan fortelle meg hvordan jeg skal gå frem. På forhånd takk for hjelpen, og god helg! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Merk cellene som brukerne skal få endre og klikk Format -> Celler -> Beskyttelse. Fjern haken foran Låst. Deretter klikker du Verktøy -> Beskyttelse -> Beskytt ark. Velg de alternativene du ønsker og klikk Ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå