sola di Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Er det noen som kan hjelpe meg, jeg sitter bom fast! Jeg er kommet til morias miner med gandalf, et lite stykke innover. Men nå er jeg i et rom med 3 dører som jeg har holdt på med kjempe lenge, men jeg finner ikke ut hvor eller hva jeg skal! Jeg har leta over alt etter juksekoder/hint, men det eneste jeg har funnet er noen koder som ikke funker Pliiis hjelp meg jeg vil videre. Lenke til kommentar
Everton Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Nei ikkje vett eg...! E spelet någe bra i det heila tatt?? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hei jeg slet med det jeg også, egentlig så er det veldig lett og simpelt. Det du gjør er og gå ut på brua der du så en cutscene med golum eller noe sånt , i hvert fall så gå ut på en av bruene. Når du er ved bruen så skal det stå en slags form for lignenes fakkel som ikke lyser, da tar du å bruker magien til gandalfh brann magi og så vil du kunne gå over brua. Hvis du ikke klarer det så send meg en priv. melding så kan jeg skrive mer om det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå