Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hellu, vi har fått en apple tv i huset, men sliter med å putte in filmer.. Jeg ringte en som kan dette, han sa at jeg måtte brukre programmet "Sromtrow" Jeg søkte, men fant ingenting, hverken på apple sn side eller kvasir. Jeg trenger hjelp! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sikker på at han ikke mente Frontrow? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Muligens er jeg på viddene nå, men det høres ut som filmene dine er i feil format, slik at du ikke får de inn i iTunes, og derfra videre til Apple TV. Får å filmene inn i iTunes uansett format kan du bruke Movies2iTunes, så får du se om du ikke får dratt de over i Apple TV deretter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kan godt hende det var Fromtrow, er ikke sikker:P Vi fikk en fyr til å hacke den, så den spiller av alle formater tror jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå