ArmenMinAU Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Var det bare jeg som så på EMA award og så hva slags trash som kom fra europa, mens amerikanerne var helt overlegne? Fremførelsene av europerne var jo bare billig søppel, men amerikanerne var jo totalt overlegne i forhold. Kapitalismen har virkelig brunget frem arister som faktisk jobber for å være gode, dersom det er det som er grunnen. Er foresten ikke bare EMA, men på de fleste prisutgivelser egentlig og konserter. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kapitalismen har virkelig brunget frem arister som faktisk jobber for å være gode Capitalism and good music does not compute. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 *Kremt* Justice, Amy Winehouse, Baby Shambles Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Var det bare jeg som så på EMA award og så hva slags trash som kom fra europa, mens amerikanerne var helt overlegne? Fremførelsene av europerne var jo bare billig søppel, men amerikanerne var jo totalt overlegne i forhold. Kapitalismen har virkelig brunget frem arister som faktisk jobber for å være gode, dersom det er det som er grunnen. Er foresten ikke bare EMA, men på de fleste prisutgivelser egentlig og konserter. Nå er da ikke musikken på EMA awards akkurat representativt for musikken som kommer fra de forskjellige landene da! Skaff deg litt musikksmak du.. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Så klart, men jeg bare snakker om fremførelsen. Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Da så. Leste Amy Whinehouse hadde en latterlig dårlig opptreden Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Ja, elendig hippiemusikk. Virker som det meste av det som kommer ut nå for tiden er junk. Finnes enkelte lyspunkt her og der, men... Lenke til kommentar
Groet Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ja, elendig hippiemusikk. Virker som det meste av det som kommer ut nå for tiden er junk. Finnes enkelte lyspunkt her og der, men... hippiemusikk faktisk. amy whinehouse driter nok veldig sannsynlig i MTV og prisutdelingene deres. synes å huske hun gjorde en grei opptreden på hove. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ja, elendig hippiemusikk. Virker som det meste av det som kommer ut nå for tiden er junk. Finnes enkelte lyspunkt her og der, men... Helt enig! Bare pissmusikk som blir lagd i dag for det meste Lenke til kommentar
Groet Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 det er det nok. men det finnes ambisiøs småstein i søledammen, amy winehouse og joss stone blant dem. jeg er ikke akkurat storfan, men man gjenkjenner da kvalitet når man hører det. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 http://www.youtube.com/watch?v=9xIRCg3UZ8I Vet ikke jeg, foretrekker shambles foran kommers-skvipet som kommer fra USA. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 http://www.youtube.com/watch?v=9xIRCg3UZ8I Vet ikke jeg, foretrekker shambles foran kommers-skvipet som kommer fra USA. helt klart. men jeg vile MYE heller hatt Arctic Monkeys på den scena. bedre låter, bedre vokal, og bedre live opptreden. ikke bare sloppy rickenbacker strumming og oppkastsynging Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Noe av sjarmen med Babyshambles er jo at de knapt nok klarer å stable sammen låtene sine live Lenke til kommentar
Groet Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Noe av sjarmen med Babyshambles er jo at de knapt nok klarer å stable sammen låtene sine live hehehe. sant, så sant. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 http://www.youtube.com/watch?v=9xIRCg3UZ8I Vet ikke jeg, foretrekker shambles foran kommers-skvipet som kommer fra USA. Du kan mene hva du vil om musikken i seg selv, men den opptreden der var jo bare noe skvip og fungerer kun for fans. Det skjedde aboslutt ingen forandring i hele opptredenen. Lenke til kommentar
kommando Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Det lages veldig mye bra musikk som ikke finner veien til det kommersielle marked Endret 2. november 2007 av Olag Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Den europeiske musikken slår den amerikanske ned i grøfta. Bare se på all black metalen som komer fra norge. Sverige, England, Hellas, Finland, Tyskland og Italia er også enorme eksportører av metal. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Jada, så klart finnes det en haug med bra musikk fra Europa og som ikke er kommersiell, jeg sier ikke det. Selv hater jeg det meste av kommers musikk, men jeg ser jo et mange kommers artister fra USA som kan sakene sine er veldig gode på å fremføre. Det jeg sier at at ingen europeiske artister/grupper har noen særlige live skills egentlig. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er det ikke musikken som er viktig da? Enhver kan vel lage heftig sceneshow. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det er liten til ingen forskjell på musikken i USA og Europa. Det er alt for stor kulturell likhet til det. Markedsføringen og forretningsmetoder i musikkbransjen derimot, er som to forskjellige verdener. Det fører for eksempel til at det er langt flere indiemusikere i Europa som faktisk får solgt musikk. Dette kan nok føre til at noen mener at Europa har bedre musikk enn USA. Det fører også til at (populære) amerikanske artister ofte tjener mye mer/selger mye mer enn europeiske artister, som kan føre til at noen mener at USA har bedre musikk enn Europa IMHO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå