Gå til innhold

Amerikanerne HELT overlegne.

ArmenMinAU

Anbefalte innlegg

Var det bare jeg som så på EMA award og så hva slags trash som kom fra europa, mens amerikanerne var helt overlegne? Fremførelsene av europerne var jo bare billig søppel, men amerikanerne var jo totalt overlegne i forhold. Kapitalismen har virkelig brunget frem arister som faktisk jobber for å være gode, dersom det er det som er grunnen. Er foresten ikke bare EMA, men på de fleste prisutgivelser egentlig og konserter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det bare jeg som så på EMA award og så hva slags trash som kom fra europa, mens amerikanerne var helt overlegne? Fremførelsene av europerne var jo bare billig søppel, men amerikanerne var jo totalt overlegne i forhold. Kapitalismen har virkelig brunget frem arister som faktisk jobber for å være gode, dersom det er det som er grunnen. Er foresten ikke bare EMA, men på de fleste prisutgivelser egentlig og konserter.

Nå er da ikke musikken på EMA awards akkurat representativt for musikken som kommer fra de forskjellige landene da! Skaff deg litt musikksmak du..

Lenke til kommentar
Ja, elendig hippiemusikk. Virker som det meste av det som kommer ut nå for tiden er junk. Finnes enkelte lyspunkt her og der, men...

hippiemusikk faktisk. amy whinehouse driter nok veldig sannsynlig i MTV og prisutdelingene deres. synes å huske hun gjorde en grei opptreden på hove.

Lenke til kommentar

Jada, så klart finnes det en haug med bra musikk fra Europa og som ikke er kommersiell, jeg sier ikke det. Selv hater jeg det meste av kommers musikk, men jeg ser jo et mange kommers artister fra USA som kan sakene sine er veldig gode på å fremføre. Det jeg sier at at ingen europeiske artister/grupper har noen særlige live skills egentlig.

Lenke til kommentar

Det er liten til ingen forskjell på musikken i USA og Europa. Det er alt for stor kulturell likhet til det. Markedsføringen og forretningsmetoder i musikkbransjen derimot, er som to forskjellige verdener. Det fører for eksempel til at det er langt flere indiemusikere i Europa som faktisk får solgt musikk. Dette kan nok føre til at noen mener at Europa har bedre musikk enn USA.

Det fører også til at (populære) amerikanske artister ofte tjener mye mer/selger mye mer enn europeiske artister, som kan føre til at noen mener at USA har bedre musikk enn Europa :)

IMHO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...