LucarioX Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Gleder meg til å se på dette! Årets var ganske så morsomt. Hvilken spill tror dere kommer til å gå ut med flest priser? Selv tror jeg kanskje Super Mario Galaxy. Håper de kårer en nettside også, gøy når Wii-Fan vant! Fy skrottblink så mange medlemer som kom inn der da Kilde: http://itavisen.no/sak/495137/Gullstikka_t...ke_p%C3%A5_NRK/ Endret 2. november 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Blir vel sterotypiske Ubisoft spill og oppgulp fra EA som igjen blir roset til himmels for sitt innovative system som "aldri" er gjort før, ser man bort fra de 10k foregående spillene i serien. Gullstikka har mistet all appelering til meg, synes det er en fadese av største dimensjoner denne utdelingen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Gullstikka er en flott ting, men neste år håper jeg på flere priser som ikke bare går rett til de norske importørene. Føler også at Gullstikka hittil har vært mest rettet mot bransjen i seg selv og ikke utenforstående publikum. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Er idiotisk at importørene får prisene. Skulle heller gitt det til de som virkelig fortjener prisen. Endret 3. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Gullstikka er en flott ting, men neste år håper jeg på flere priser som ikke bare går rett til de norske importørene. Føler også at Gullstikka hittil har vært mest rettet mot bransjen i seg selv og ikke utenforstående publikum. Helt enig, de burde jo klare å hoste opp noen utviklere/utgivere i stedet for å dele de ut til de norske importørene/distrubutørene av spillene. Ble kjedelig med hu samme dama fra Bergsala som kom opp 20++ ganger Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Syns Gamer.no burde få med noen i juryen, da kan vi ihvertfall få til litt mer ordentlige spill fremfor de innovative ea-remakesa. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er liksom så poengløst når hvem enn det nå er gir ut nytteløse priser til spill som egentlig bare er 'poppis'. Er vel sånn at folk kan stemme via nettet, eller? Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Gullstikka er og blir en slags patetisk egosmøring for den norske "spill-industrien". Hvor de ekstremt få faktiske innovatører og produsenter vi har blir skyflet inn i en trang mørk krok så menig-menn til "de store gutta" (aka EA, Blizzard og UbiSoft) kan få seg en real klapp på skuldern for alt "de har gjort" for spill-mediet det siste året. Kort sagt, en slags livsløgn i offentlig format så importører og mellom-menn kan føle at de faktisk har med spill og gjøre og ikke har gått bort fra deres barndoms gode minner for å bli regnskaps fanatikere og salgstall-ryttere. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Syns Gamer.no burde få med noen i juryen, da kan vi ihvertfall få til litt mer ordentlige spill fremfor de innovative ea-remakesa. Vi har med en person i juryen hvert år. I år har jeg hørt den skal bli betydelig mindre, men vi skal visst fortsatt være med. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Flott, endelig noke med kvalitet på NRK. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det er sikkert mykje som kunne vore betre med denne utdelinga, i alle fall sett frå dei som er meir enn gjennomsnittleg interessert i spel sin side. Men sånn eg ser det er det viktig at spelindustrien får denne ekstra merksemda og blant "vanlege" folk. Vi som sitt på forumet og les om og diskuterar spel kvar einaste dag har alt stor kjennskap til alle dei ulike spela. Då er det fint at andre og kan få eit innblikk i spelverda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå