Erki_ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei. Etter å løst mange små problemer med min nye egenbygde pc, står jeg nå fast her. Når windows filene er lastet, og jeg kommer inn i den windowsbakgrunnen, så får jeg bare opp ei musepil og ingenting annet. Så ser den blåe bakgrunnen, kan bevege musepila rundt, men kommer ingenting annet opp. Så noen som har peiling på hva som kan være galt? Prøver å installere Windows Vista OEM 64-bit. Har 4GB ram, men også prøvd å installere med bare 1 og 2. Hovedkortet mitt er Abit IP35-E. Håper noen kan løse dette lei av å plages nå. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hvor lenge venter du? For meg tok det ca 4-5min før resten av installeringsveiviseren fortsatte. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei. Dette problemet fikk jeg en gang, og for å løse dette måtte jeg ta en ny formatering av disken som skulle brukes først. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Prøv å kjør en repair install av Vista. Sett inn platen ved oppstarten og start installajsonen som vanlig. Du får et valg ganske tidlig om å reparere installasjonen. Krever ingen særlig interaksjon fra brukeren. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå