Encodiac Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har problemer med en HP Pavillion DV 5000 Den har en Mobile AMD Sempron Processor 3000+ med en orginal hastighet på 1,8Ghz og minst 256 MB RAM men på egenskaper på min datamaskin viser den 789Mhz og 192 MB RAM Den har den nyeste versionen av BIOS! Så spørsmålet mitt er..... Hva faen er galt med den den Mvh Enco Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hehe. Jeg tror ikke noe er galt med den. Den klokker seg dynamiskt etter hvor hardt du belaster den. Last ned Notebook hardware control og sjekk der. Evt. kjør noe som krever 100% cpu (sjekk med CTRL-ALT-DELETE -> Oppgaveb.) og høyreklikk så min data. Lenke til kommentar
Encodiac Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Har fått cpu`en opp til 1,8 Ghz men jeg får ikke fikset rammen, den holder seg godt nede under 200 mb og liker seg tydeligvis der..... får ikke opp den...... det kunne bli tatt feil.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har fått cpu`en opp til 1,8 Ghz men jeg får ikke fikset rammen, den holder seg godt nede under 200 mb og liker seg tydeligvis der..... får ikke opp den...... det kunne bli tatt feil.... Jeg tror du ikke ser mer enn 192Mb ram fordi du har et integrert skjermkort som stjeler 64Mb av rammen? Lenke til kommentar
Encodiac Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Ja Kunne sagt meg enig der, men det skal jo egentlig være 512 mb RAM og det kan jo ikke ta så mye av RAM`en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå