henrik_s Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 har bare noen spørsmål om Asus A7N266-VM: 1. Kor stor prossesor kan jeg bruke? 2. hva slags skjermkort sitter på kortet? 3. er det integrerte skjermkortet bra nok til å spille dagens spill? dett var dett :smile: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 har bare noen spørsmål om Asus A7N266-VM: 1. Kor stor prossesor kan jeg bruke? 2. hva slags skjermkort sitter på kortet? 3. er det integrerte skjermkortet bra nok til å spille dagens spill? dett var dett :smile: 1. alle 266 fsb amd xp 2. geforce 2 mx (trolig 400) 3. fungerer greit dersom du har nok minne og en xp cpu, er du ikke fornøyd kan du oppgradere senere 4. stabilt kort med god integrert lyd (dog noe utdatert, tenker på mangel av usb2/firewire og barton støtte) 5. kan vanligvis ikke overklokkes Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 kor masse minne må eg ha for at skjermkortet ska virka greit? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 kor masse minne må eg ha for at skjermkortet ska virka greit? 2*256 burde være greit. Du bør kjøpe 2 brikker, ettersom det gir dual-ram. Denne funksjonen gir minnimal ytelsesforbedring vanligvis, men er et must hvis man bruker det integrerte skjermkortet, da det trenger lit mer fart. Du kan jo se lit her Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 ASUS A7N266-VM støtter ikke DualDDR fordi den er nforce 220D 220 betyr ingen Twinbank, 420 betyr Twinbank, 220D betyr med Dolby Digital. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå